پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
درخشش شمش آلومینیوم سالکو در بورس
09 تیر 1400 - 14:51
شناسه : 14594
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۸۰۰ تن شمش آلومینیوم ۵۰ پوندی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بود که در همین راستا صف تقاضای سه هزار و ۶۷۵ تنی را از سوی متقاضیان این محصول برای تالار رقم زد و در نهایت کل این محموله با رقابت نزدیک به ۷ درصد معامله شد.
ارسال توسط : منبع : کالا خبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این محموله که با قیمت پایه ۵۲۴ هزار و ۸۵ ریال عرضه شده بود به واسطه رقابت صورت گرفته در نهایت به بهای ۵۶۰ هزار و ۲۲۹ ریال فروخته شد. نکته قابل توجه اینکه محموله آلومینیوم صادراتی مجتمع آلومینیوم جنوب در ۱۲ خرداد ماه نیز با استقبال خریداران همراه بود. در همین راستا این شرکت در تاریخ مذکور موفق به فروش سه هزار تن شمش آلومینیوم ۵۰ پوندی خود شده است.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۹ هزار و ۲۰۰ تن شمش آلومینیوم در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه و ۶ هزار و ۶۰۰ تن آن مورد معامله قرار گرفت.

آریا صادق نیت حقیقی عضو هییت‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم در این خصوص اظهار داشت: رینگ صادراتی آلومینیوم تازه آغاز به کار کرده است که امیدواریم این امر استمرار یابد تا از واسطه‌گری و خام‌فروشی مواد اولیه جلوگیری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عرضه شمش آلومینیوم در رینگ صادراتی بورس کالا و شفافیت معاملات صادراتی می‌تواند در قیمت آلومینیوم بازار داخلی تاثیر مثبت داشته باشد و به نوعی حمایت از تولید داخلی و شکل‌گیری صادرات محصولات نهایی به شمار می‌آید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.