دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت ×
درخشش طلای «تاصیکو» در آتش‌با‌ری
07 دی 1402 - 12:16
شناسه : 36472
در سفر یک روزه مدیرعامل هلدینگ صدر تامین به استان سیستان و بلوچستان که با محوریت عملیات آتش‌باری در معدن طلای تفتان انجام شد، مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت توسعه معادن پارس تامین حضور داشتند.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در ابتدای سفر و با حضور مشاوران و پیمانکاران پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، از روند تکمیل پروژه بازدید شد و طی جلسه‌‌ای فنی، روند پیشرفت پروژه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با اشاره به لزوم بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از کارخانه استحصال طلای تفتان، این پروژه صنعتی را یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای هلدینگ عنوان کرد و افزود: تیم ما و همه کسانی که در این پروژه مشارکت دارند، برای خدمت به مردم استان سیستان و بلوچستان در یک سنگر و یک جبهه هستیم و باید با ایمان و غیرت تلاش کنیم تا پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بلافاصله پس از بهره‌برداری، طرح توسعه برای تولید سالانه یک هزار کیلوگرم شمش طلا و اجرای پروژه بزرگ کارخانه استحصال طلا با ظرفیت پنج هزار کیلوگرم در سال را دنبال خواهیم کرد.

در حاشیه سفر مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صدر تامین و توسعه معادن پارس‌ تامین در دیدار با علیرضا شهسواران، فرماندار شهرستان تفتان در خصوص ظرفیت‌های منطقه برای توسعه صنعتی و معدنی به تبادل نظر پرداختند.

نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ صدر تامین ضمن اعلام آمادگی به منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی در شهرستان تفتان و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود برای توسعه صنعتی منطقه، اظهار داشت: همگام با پیشبرد پروژه احداث کارخانه طلا، تلاش کردیم پیوست‌های ورود صنعت به منطقه را مورد توجه قرار دهیم و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد، انتخاب نیروی انسانی با اولویت شایسته‌گزینی و از میان مردم بومی منطقه بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز نیروهایی که طی مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و طب صنعتی انتخاب شده‌اند را به دوره‌های تخصصی آموزشی در مجتمع طلای موته اعزام کرده‌ایم و معتقدیم این سرمایه انسانی‌ که در مرحله پیش از ورود به کارخانه آموزش عالی دیده‌اند، توانایی بالایی در انتقال دانش دارند و عملکرد ایبشان تسریع در بازده و در نهایت سرعت بخشیدن به روند سرمایه‌گذاری‌های بعدی و آبادانی منطقه را به همراه خواهد داشت.

به دنبال اجرای عملیات آتش‌باری که با حضور جمعی از مردم منطقه، ریش سفیدان و معتمدان محلی انجام شد، نادری یادآور شد: به‌ همراه جمع حاضر بر روی یکی از مرتفع‌ترین سایت‌های اکتشافی کشور در ارتفاع سه هزار متری از سطح دریا و در مجاورت آتشفشان تفتان هستیم و با تلاش و همت همکاران پس از اکتشافات قابل‌توجهی در این سایت و سایت‌های مجاور، امروز شاهد اولین عملیات آتش‌باری در معدن بوده‌ایم و این فتح‌ بابی برای مردم شریف منطقه تفتان و توسعه هرچه بیشتر استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.