سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دریافت نشان برتر جایزه ملی «تعالی منابع انسانی» توسط فولادخراسان
02 اسفند 1399 - 11:29
شناسه : 7472
شرکت مجتمع فولاد خراسان برای دومین سال متوالی موفق شد نشان برنزی جایزه «تعالی منابع انسانی» را کسب کند و جایگاه خود را در ارزیابی منابع انسانی ارتقا دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این شرکت در دومین دوره حضور خود در این ارزیابی، ضمن یک پله صعود در رنکینگ ملی شرکت‌های سرآمد در حوزه منابع انسانی، برای دومین‌بار موفق به دریافت نشان برنزی در رده C2 جایزه تعالی مدیریت منابع انسانی ایران، بر اساس مدل ۳۴ هزار شد.

پنجمین همایش جایزه ملی مدیریت منابع انسانی با رویکرد تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی‌های سازمان، روزهای  ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و در آن شرکت‌ها و سازمان‌های برتر دولتی بر اساس نظام ارزیابی «جایزه‌ مدیریت منابع انسانی» معرفی شدند.

ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیندها و نتایج اقدامات در حوزه منابع انسانی و نیز شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود، از مهم‌ترین اهداف مجتمع فولادخراسان برای حضور در مدل ۳۴ هزار مدیریت منابع انسانی است که با تاکید کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع، برای دومین بار عملکرد سازمان در این حوزه به بوته‌ آزمون نهاده شد.

مجتمع فولادخراسان در دی ‌ماه امسال در محل کارخانه، میزبان نشست ارزیابان این جایزه ملی بود که با مشارکت معاونان «منابع انسانی و امور اجتماعی»، «برنامه‌ریزی و فناوری» و مدیران و مسئولان ۲ حوزه، فرایند ارزیابی و چگونگی کسب امتیازات در آن تشریح و عملکرد شرکت در این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

توانمندسازی منابع انسانی سازمان‌ها

فریدون صبوریان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت در نشست ارزیابی، با اشاره به تغییر و تحولات شگرف و فراگیر حوزه‌های فناورانه، اذعان داشت: موثرترین شیوه در شرایط فعلی برای کسب مزیت رقابتی، کارآمد کردن و توانمندسازی منابع انسانی سازمان‌ها است و امیدوار هستیم از نتایج این ارزیابی بتوانیم در توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های این حوزه بهره بگیریم.

تعالی سیستم‌های منابع انسانی

در ادامه آرین قلی‌پور عضو هییت علمی دانشگاه تهران و دبیر جایزه ملی منابع انسانی مدل ۳۴ هزار، درباره این جایزه گفت: این مدل، نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی‌های سازمان است. از آنجا که نمی‌توان همه فرآیندهای منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر کرد، از این‌رو مدل ۳۴ هزار به صورت تدریجی و مرحله‌ای طراحی شده است. گفتنی است اولین نشان برنزین این جایزه در دی ماه ١٣٩٨ به مجتمع فولادخراسان تعلق گرفته بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.