شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
دریافت گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی توسط فولاد اکسین
05 دی 1400 - 10:00
شناسه : 22221
مدیر سیستم‌ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین گفت: با همت کارکنان فولاد اکسین موفق شدیم گواهینامه‌های سیستم مدیریتی یکپارچه را دریافت کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کریم ثابتی مدیر سیستم‌ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین، اظهار داشت: پس از انجام ممیزی شخص ثالث توسط شرکت گواهی‌دهنده که در تاریخ‌های ۱۶، ۷ و ۲۳ آذرماه سال جاری انجام شد، شرکت فولاد اکسین خوزستان گواهینامه‌های سیستم مدیریتی یکپارچه را دریافت کرد.

وی افزود: این اقدام در راستای نیل به استراتژی‌های شرکت در یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدیریت شرکت در جهت رعایت و برآورده کردن الزامات ذی‌نفعان از جمله سهامداران، مشتریان، کارکنان و … انجام شد.

مدیر سیستم‌ها و استراتژی سازمانی شرکت فولاد اکسین استانداردها لازم در اجرای این طرح را به شرح زیر برشمرد:

  1. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت  ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵
  2. استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO ۴۵۰۰۱ :۲۰۱
  3. استاندارد سیستم مدیریت محیط زیست ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵
  4. استاندارد سیستم مدیریت آموزش ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹
  5. استانداردهای مدیریت رضایت ورسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۱,ISO۱۰۰۲, ISO۱۰۰۰۳,ISO۱۰۰۰۴
  6. استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۵:۲۰۱۸

ثباتی بیان کرد: حرکت به سمت یکپارچگی سیستم‌های مدیریتی، مطمئنا شرکت را در رسیدن به اهدافش یاری خواهد کرد و منجر به تامین ایمنی و سلامت کارکنان، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش سهم بازار، بهبود شهرت شرکت، بهبود وضعیت فرایندها، افزایش سطح کیفی محصولات، کاهش دوباره کاری‌ها و کاهش ضایعات و نهایتا افزایش سودآوری شرکت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از کارکنان واحد مدیریت سیستم‌ها و استراتژی و صاحبان فرایندها، این موفقیت را به خانواده بزرگ اکسین، سهامداران و کلیه ذی‌نفعان شرکت تبریک می‌گویم و انشالله با مشارکت همه، بتوانیم آینده‌ای درخشان رقم بزنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.