سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
دریافت گواهی‌نامه استاندارد مدیریت محیط‌‌زیست توسط مس سرچشمه
26 اردیبهشت 1400 - 13:55
شناسه : 12212
مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد؛ مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان موفق به دریافت گواهی‌نامه سیستم مدیریت محیط‌زیست بر مبنای استاندارد ISO14001:2015 شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید عزت‌آبادی‌پور مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به انجام ممیزی خارجی صدور گواهی‌نامه استانداردهای ISO9001:2015 ،ISO45001:2018  و ISO14001:2015  در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مجتمع سرچشمه توسط شرکت آریان‌توف پاسارگاد و نماینده MTIC Intercert کشور ایتالیا، اظهار داشت:‌ پس از انجام ‌ممیزی و بر اساس انطباقِ یافته‌های ممیزان با اقدامات مجتمع، گواهی‌نامه سیستم مدیریت محیط‌زیست بر مبنای استاندارد ISO14001:2015 توسط شرکت ممیزی‌کننده به مجتمع اعطا شد.

وی افزود: سیستم‌های مدیریت ایمنی و سلامت شغلی مبتنی بر استاندارد ISO45001:2018 و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 نیز به‌روزرسانی شده است.

مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: این رویداد مهم برای اولین‌بار و پس از گذشت چهل سال از آغاز فعالیت این مجتمع محقق شده است و بی‌شک پیاده‌سازی و استقرار این استاندارد، نقطه‌عطفی در بهبود وضعیت محیط‌زیست مجتمع مس سرچشمه خواهد بود.

عزت‌آبادی‌پور بیان کرد: بی‌شک پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت محیط‌زیست، کمک شایانی به کاهش مستمر آلودگی‌ها، بهبود وضعیت محیط‌زیستی، ارتقای جایگاه و اعتبار سازمان در بین ذی‌نفعان و همچنین تسهیل در روابط تجاری ملی و بین‌المللی مجتمع می‌کند.

وی در پایان این موفقیت را مرهون الطاف الهی، حمایت بی‌شائبه مدیر مجتمع، همکاری موثر همه معاونان و مدیران، محوریت امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی، ایفای نقش کلیدی امور HSE، مشارکت همه امور و مسئولیت‌پذیری تمامی پرسنل، علی‌الخصوص کارگروه‌های محیط‌زیست، ایمنی و بهداشت و همچنین نمایندگان سیستم‌های مدیریتی معاونت‌ها، امور و طرح‌ها (نمایندگان (IMS دانست و این موفقیت را به همه کارکنان صنعت مس تبریک گفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.