چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
افزایش ۵ درصدی ورق قلع اندود فولاد مبارکه
13 بهمن 1399 - 9:26
شناسه : 6138
طی 10 ماهه نخست امسال رقم خورد؛ مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده، طی 10 ماهه امسال حدود 77 هزار و 380 تن ورق قلع اندود توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به بازار عرضه شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، رشد 5 درصدی را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد تاج میرریاحی در مورد عرضه ورق قلع اندود به بازار گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ۱۰ ماهه سال جاری 88 هزار و ۳۸۰ تن ورق قلع اندود به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۸۳ هزار و ۷۷۰ تن)، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: از نظر قیمت نیز همواره قیمت ورق قلع اندود داخلی، کمتر از قیمت‌های جهانی این محصول بوده است. در واقع، فولاد مبارکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان قوطی‌های بسته‌بندی مواد غذایی شامل حلب روغن، قوطی کنسرو و رب گوجه فرنگی، محصولات قلع اندود را همواره با اعتبار اسنادی مدت‌دار عرضه کرده و در ادامه نیز همین سیاست را دنبال می‌کند.

مدیر فروش داخلی مجتمع فولاد مبارکه گفت: در ۲ عرضه اخیر فولاد مبارکه، تناژ معامله شده ورق قلع اندود در بورس‌کالا کمتر از تناژ عرضه بوده است، به طوری که در تاریخ ۲۲/۱۰/۹۹  فولاد مبارکه ۳ هزار و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه نمود که یک هزار  و ۹۵۰ تن از آن مورد معامله قرار گرفت. همچنین در تاریخ ۶/۱۱/۹۹، ضمن عرضه ورق اندود به میزان ۴ هزار و ۵۰۰ تن، تناژ خریداری شده به ۴ هزار و ۱۵۰ تن رسید. میرریاحی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استفاده شرکت‌های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته‌بندی‌های دیگر، دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد؛ زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت‌های تولیدکننده دپو گردیده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.