سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دیدار قائم مقام «فخوز» با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر
06 مرداد 1401 - 9:17
شناسه : 30790
امروز چهارشنبه پنجم مرداد ماه، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با گروهی از همراهان با حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، چهارشنبه پنجم مرداد ماه، علیرضا مخبر دزفولی، قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی، معاون منابع‌انسانی و امور اجتماعی، احسان یعقوبی‌زاده، مدیر بازرسی و نظارت، محمد جامعی، مدیر دفتر حوزه مدیرعامل و مهدی علیدادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، با حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان، دیدار کردند. 

در این دیدار، قائم‌مقام مدیرعامل، به نمایندگی از مدیرعامل و هیئت‌ مدیره شرکت فولاد خوزستان، با تبریک انتخاب حسن شاهوار‌پور به عنوان فرمانده برتر سپاه کشور در جشنواره مالک اشتر، مطرح کرد: تمام کسانی که دستی بر آتش مدیریت استان خوزستان دارند، می‌دانند که مدیریت کردن در این استان تا چه اندازه دشوار است و چالش‌های امنیتی، اطلاعاتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در این استان چندین برابر سایر استان‌ها است و موفقیت جنابعالی در سال‌های طولانی خدمت مخلصانه و صادقانه و موثر در این استان با لطف و حمایت الهی، ارزش مضاعفی دارد. 

وی در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه، گزارشی از اقدامات و موفقیت‌های شرکت فولاد خوزستان در زمینه‌های تولید، توسعه، اشتغال پایدار، جذب جوانان فرهیخته بومی، مسئولیت‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدات گوناگون ارائه کرد. 

حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان در این دیدار اذعان کرد: بعضی شرکت‌ها تا حدی سرپا هستند اما پویایی لازم را ندارند. خوشبختانه شرکت فولاد خوزستان بنگاهی سرپا، پویا و دارای نظم ساختاری و انضباط اداری درجه اول است و در این شرایط جنگ اقتصادی، وظیفه اقشار جامعه حمایت قاطع در تمام ابعاد از این شرکت موفق است. 

وی، اصل مقوله جذب جوانان استان و اشتغال‌آفرینی در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها از این وظیفه به دلایل مختلف سرباز می‌زنند را کاری بزرگ دانست و عنوان کرد: از سوی دیگر، رعایت عدالت در جذب نیروهای بومی و فرهیخته استان نیز کار بسیار ارزشمند و سزاوار تقدیر بوده که توسط این شرکت بزرگ صنعتی رخ داده است.  

فرمانده برتر سپاه کشور، در ادامه جنگ اقتصادی و سایبری را دارای ملزومات ویژه دانست و تاکید کرد: حتما ضرورت دارد در این زمینه‌ها، تمام سازمان‌های موفق خود را تجهیز کنند. 

در پایان این دیدار، لوح تبریک توسط علیرضا مخبر دزفولی به نمایندگی از امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، تقدیم فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.