پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
دیدار قائم مقام مدیرعامل با مدیرکل زندان‌های استان خوزستان
02 تیر 1400 - 10:44
شناسه : 14167
دیدار قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با پژمان پروین مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان، یکم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور محمد نیکوکار قائم‌مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهران عباس‌زاده قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت‌ها، مجامع و مسئولیت‌های اجتماعی در این دیدار اظهار داشت: باید به معقوله دغدغه‌ی اجتماعی به عنوان یک ضرورت نگاه ویژه‌ای داشت. در این راستا مشارکت مردمی و دولتی که شامل سایر ارگان‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌شود، در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است.

حمایت فولاد خوزستان از زندانیان جرئم غیرعمد

پژمان پروین مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضائیه با بیان اینکه کار در زندان بسیار حساس و دشوار است، گفت: کارکنان مجموعه زندان‌ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده‌اند. بنا بر وظیفه و در راستای تکریم آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی ادامه داد: زندانی بخشی از جامعه است. نهادها، دستگاه‌ها و مراکز اجتماعی و فرهنگی باید برای اصلاح اینگونه افراد اهتمام افزون‌تری داشته باشند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری شرکت فولاد خوزستان در جشن گلریزان سال گذشته که به آزادسازی ۷۲ زندانی معسر جرائم غیرعمد منجر شد، علاوه بر اینکه باعث ایجاد گرمی در کانون خانواده‌های زندانیان شد؛ بلکه‌ الگویی برای سایر سازمان‌‌ها و کارخانجات برای حمایت از زندانیان است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.