سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دیدار مدیران خوزستان با نماینده ولی فقیه استان
30 آذر 1400 - 12:11
شناسه : 22027
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان روز گذشته 29 آذرماه به همراه علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی و محمد جامعی مدیر دفتر حوزه مدیرعامل با حجت الاسلام و المسلمین سید‌ عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در دیدار با ولی فقیه استان گزارشی از وضعیت تولید شرکت، اشتغال‌‌‌زایی، ایجاد فضای سبز، مسئولیت‌های اجتماعی و مشکلات ناشی از محدودیت‌های برق و گاز، که منجر به از دست رفتن بخشی از تولید برنامه‌ریزی شد، ارائه نمود.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌ تامین اکسیژن بیمارستان‌های اهواز، تخت و تجهیزات بیمارستانی، جذب نیروی انسانی بومی از مناطق اطراف شرکت و کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده در سطح استان بیان نمود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در این دیدار رهنمودهای لازم برای پیشبرد امور را ارائه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.