سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
دیدار مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با نماینده ولی فقیه استان
20 اردیبهشت 1400 - 11:45
شناسه : 11980
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه چند تن از معاونان و مدیران با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان و خداقوت به کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: فولاد به عنوان یک صنعت مادر به شمار می‌رود و به دلیل ظرفیت‌هایی که در استان، دسترسی به دریا و منابع انرژی وجود دارد، هرمزگان در حوزه صادرات و واردات محصول نیز شرایط لازم را فراهم کرده است.

وی افزود: استان هرمزگان به دلیل شرایط مناسب اقتصادی، برای گسترش و توسعه صنایع به خصوص صنعت فولاد در مقایسه با استان‌های دیگر، مشکلات کم‌تری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به طرح‌های توسعه و صنایع کشورهای مختلف، گفت: در دنیا شاهد هستیم که شهرهای آباد در کنار ساحل هستند؛ اما متأسفانه در کشور مسئولان از شهرهای ساحلی حمایت نمی‌کنند.

عبادی‌زاده ضمن تاکید بر وجود ظرفیت‌های خاص اقتصادی استان هرمزگان، بیان کرد: استان هرمزگان خوشبختانه به آب‌های آزاد خلیج فارس دسترسی دارد، که این ظرفیت بسیار بالایی است. اما در حال حاضر نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود استفاده و این استان را آباد کنیم.

وی ضمن تبریک به حضور عطاالله معروف‌خانی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، ادامه داد: امیدواریم حضور جنابعالی در این صنعت بتواند جایگاه فولاد را در استان و کشور ارتقا ببخشد و با توجه به نام‌گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری انشاالله شاهد یک تحول در حوزه فولاد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد: فولاد هرمزگان در فعالیت‌های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم با حضور عطاالله معروف‌خانی، شاهد مشارکت بیشتر فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و دیگر حوزه‌ها باشیم.

تلاش فولادهرمزگان برای تحقق شعار «ما می‌توانیم»

عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده و ارائه گزارشی از وضعیت تولید در این شرکت، اذعان داشت: با توجه به حضور نیروهای متخصص و با تجربه برنامه‌های شرکت فولاد هرمزگان با اولویت توسعه در دست انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان یادآور شد: زیرساخت‌های استان هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها از مزیت بیشتری برخوردار است و فولاد هرمزگان با توجه به این مزیت‌ها و ویژگی‌ها برنامه‌های خود را در رابطه با توسعه در چند سطح آماده و در حال تدوین دارد که با اجرایی شدن طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان‌، این استان در سال‌های آینده به یکی از بزگ‌ترین استان‌های تولیدکننده فولاد در کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر افزایش تولید در این شرکت، گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جدید به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و فرمایشات قبلی ایشان و تاکید بر عبارت «ما می‌توانیم»، تمام تلاش و همت همکاران بر این است که در حوزه تولید بتوانند این شعار را محقق سازند.

معروف‌خانی تصریح کرد: قطعا در حوزه تولید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم را به اثبات خواهیم رساند  و نشان می‌دهیم که با وجود تحریم‌های ظالمانه، با کمک مدیران و همکاران متخصص می‌توانیم توسعه را پیش ببریم و با جدیت این امر پیگری خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان استان هرمزگان و همکاری‌های صورت گرفته با این شرکت، افزود: انتظار می‌رود مسئولان استانی همراهی بیشتری را با این شرکت داشته باشند و در حوزه برق و گاز که یکی از ارکان اصلی تولید فولاد به شمار می‌روند، شاهد قطعی و کمبود نباشیم.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان در پایان با اشاره به نقش حامل‌های انرژی در تولید فولاد، خاطرنشان کرد: با کمبود برق و گاز ما در تولید با کاهش روبه‌رو خواهیم شد و این بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است و با قطع شدن مکرر برق خسارت‌های زیادی به خط تولید و تجهیزات وارد می شود. ما به پیروی از رهبر انقلاب که فرمودند تلاش در حوزه تولید جهادی مقدس است، به این اصل ایمان داریم و در این راستا با همت و تلاش مدیران و کلیه کارکنان در حوزه تولید و افزایش تولید اقدامات موثری را انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.