سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دیدار مدیرعامل ورق خودرو  با مدیران شرکت ایرسا
18 اسفند 1400 - 14:47
شناسه : 25607
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری حفظ، توسعه و انتقال دانش و فناوری نوین را از اولویت های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه تکنولوزی این مجموعه بر شمرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ورق خودرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ایریسا، اظهار داشت: شرکت ایریسا به عنوان یکی از شرکای تجاری ارزشمند ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بوده که از زمان راه‌اندازی این مجموعه همواره در کنار این مجموعه قرار داشته است.

وی افزود: در حوزه‌ی فناوری، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری حرکت به سمت توسعه سیستم‌های اطلاعاتی نوین و تحول دیجیتال با هدف حرکت به سوی هوشمندسازی کارخانه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که این امر با همکاری شرکت ایریسا محقق خواهد شد.

تلاش برای توسعه فناوری

اکبر گلبو مدیرعامل شرکت بین‌المللی ایریسا ضمن ارزشمند خواندن نگاه و اهداف عالیه مدیریت مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، گفت: امیدواریم در راستای تعاملات و همکاری‌های موثر فی مابین در حوزه‌های تحول دیجیتال فصل جدیدی از همکاری‌ها بین دو شرکت آغاز شود و به سبب آن شاهد افزایش بهره‌وری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با پشتيبانی دیحیتال از سازمان‌های همچون شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در فناوری اطلاعات، سيستم‌های اطلاعات مديريت و اتوماسيون صنعتی در هر زمان و توسعه‌های بعدی آنان، با توجه به توسعه و رشد سريع فناوری‌ها موثر واقع شویم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.