سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن مشکلی در تامین مواد اولیه تولید ریل ندارد
05 اسفند 1399 - 8:25
شناسه : 7798
معاون طرح و برنامه وزارت صمت: معاون طرح و برنامه وزارت صمت در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران، با نگاهی به بازار، از تولید ریل و محصولات صنعتی توسط این مجتمع عظیم صنعتی تمجید و قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، اظهار داشت: تولید محصولات این شرکت، نشان‌دهنده توانایی ذوب‌آهن اصفهان برای رقابت در عرصه‌های جهانی است. بسیار خرسندیم که برای تامین مواد اولیه مورد نیاز در تولید این محصولات مهم از جمله ریل، چالش و مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص ضرورت عدم ورود شرکت‌های معدنی به حوزه صنایع پایین‌دستی و تولید فولاد که منجر به بحران تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان بزرگ این صنعت شده است، افزود: نباید در حوزه‌هایی که با اشباع تولید مواجه هستیم، معادن کشور ورود پیدا کنند.

با این حال، هر واحد فولادی که ایجاد می‌شود، باید تامین مواد اولیه برای آن تضمین شده باشد. زرندی در پایان خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاری‌های جدید تلاش می‌شود که حلقه‌های زنجیره فولاد در حوزه فعالیت یکدیگر ورود پیدا نکنند تا شاهد این مشکلات در تامین مواد اولیه نباشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.