جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن نقش مهمی در بومی‌سازی ایفا می‌کند
20 بهمن 1400 - 9:57
شناسه : 24384
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان جایگاه مهمی دربومی‌سازی صنعت کشور دارد و با تولید ریل ملی، نشان داد که از نیروی انسانی متخصص و با تجربه‌ای برخوردار است.

وی رفع مشکلات تولیدی شرکت‌های مهمی همچون ذوب‌آهن اصفهان را بسیار ضروری و برای صنعت کشور حیاتی دانست و افزود: امیدوارم جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بتواند در بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد کشور نقش مهمی ایفا کند.

سیاست‌های بومی‌سازی ذوب‌آهن بر ۵ محور استوار است

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان نیز گزارشی از فعالیت‌های بومی‌سازی این شرکت ارائه داد و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی بومی‌سازی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در اولویت اصلی قرار داده و دستاوردهای آن نه تنها برای این شرکت بلکه برای کل صنعت کشور چشمگیر است.

وی ادامه داد: سیاست‌های بومی‌سازی این شرکت در پنج محور مشتمل بر تولید محصولات جدید، بومی‌سازی در پروژه‌ها، بومی‌سازی قطعات، کمک به شرکت‌های مهندسی ساخت داخل و تدوین دانش فنی انجام می‌شود.

ذوب‌آهن اصفهان با برپایی غرفه‌ای در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که از ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران در حال برگزاری است حضوری فعال دارد.

گفتنی است، هد استمپینگ برای درج مشخصات فنی ریل، دریچه اسلاید گیت پاتیل‌های فولاد و دریچه‌های کشویی تاندیش‌های ریخته‌گری و چرخ  و محور لکوموتیو از جمله دستاوردهای اخیر ذوب‌آهن در حوزه بومی‌سازی است که در این نمایشگاه ارائه شد. همچنین این شرکت با انتشار دو ویژه‌نامه، کلیه دستاوردها و نیازهای خود در زمینه بومی‌سازی را ارائه نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.