سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی خط تولید میلگرد در فولاد آذربایجان
21 فروردین 1400 - 10:29
شناسه : 10091
مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان اعلام کرد؛ مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان در بازدید از خطوط تولید شرکت میانرو به همراه محمود محمودیان دادستان عمومی و انقلاب میانه، راه‌اندازی خط تولید فولاد آلیاژی ۴۵ ckرا بزرگ‌ترین برنامه سال جدید این شرکت عنوان کرد و گفت: این امر را بدون هیچ‌گونه تاملی اجرایی خواهیم کرد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا محمودی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با اشاره به تفاهم همکاری شرکت فولاد و شرکت میانرو، اظهار داشت: فولاد آذربایجان راه‌اندازی خط تولید میله‌های آلیاژی ۴۵ ck برای قطعات گیربکس و میانرو نیز ساخت قطعات حساس گیربکس‌های این خط تولید را به عهده دارد.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، با هماهنگ‌سازی لازم و تسریع در روند امور اجرایی، امیدواریم در عمل بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و با افزایش تولید، اقتداری صد چندان به مجموعه صنعت این شهرستان برگردانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با قدردانی از دستگاه  قضایی جهت حمایت از تولید، هم‌افزایی و ارتباط بین فولاد و گیربکس‌سازی (شرکت میانرو) که‌ مجموعه پر بازده محسوب می‌شود، گفت: جهت همکاری با شرکت میانرو و تلاش برای ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین دو صنعت فولاد و گیربکس‌سازی، آمادگی کامل داریم.

محمود محمودیان دادستان میانه با بیان اینکه دستگاه قضایی، حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید؛ اشتغال و مانع‌زدایی‌ها را در اولویت خود قرار داده است، بیان کرد: بررسی و حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی است .در این راستا پشتیبانی‌های لازم را با تمام توان به کار خواهیم بست تا ضمن رفع موانع تولید، شاهد عزت و اقتدار صنعت شهرستان باشیم .

لازم به توضیح است که با افزودن عناصری خاص به ساختار فولاد، می‌توان خواص آن را تا حدودی تغییر داد و ویژگی‌هایی مانند ثبات در دماهای بالا و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و ساییدگی در آن به وجود آورد. در واقع، محصولی که با این روش در کوره‌های بلند آلیاژسازی به دست می‌آید را فولاد آلیاژی می‌نامند.

یکی از متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع فولاد آلیاژی، فولاد ۴۵ CK نام دارد که در کارهای سرد، یکنواخت‌سازی، آب‌دهی، برگشت‌دهی و تولید قطعات در معرض تنش‌های متوسط، مورد استفاده می‌گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.