پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
گام‌های طلایی مس سرچشمه در راستای تحقق شعار سال
11 فروردین 1400 - 10:29
شناسه : 9469
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که با حضور معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، گفت: مدیران مس بادرای ت و هوشمندی، ضمن ایجاد مرکز آموزش جوارکارگاهی، گام‌های مناسبی در مسیر تحقق شعار سال 1400 برداشته‌اند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که تعیین استراتژی مهمی برای کشور است، باید تمام مسئولان و امکانات پشت سر این راهبرد قرار بگیرند.

وی افزود: مدیران مس، این راهبرد سال جدید را با درایت و هوشمندانه تشخیص دادند و در همین آغاز سال، برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداشتند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دوران سنتی و قدیمی عبور کرده‌ایم و وارد دوران جدید و مدرنی شده‌ایم که به تربیت مدیران و نیروی انسانی مجرب نیاز داریم، گفت: این مرکز آموزشی به تربیت نیروی انسانی و آموزش‌های فنی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز آموزش جوارکارگاهی در راستای کشف استعدادها و خلق ایده‌های جدید، آموزش، تربیت نیروی انسانی و مدیریت ماهر و متخصص، کار بسیار ارزشمندی است که در آینده ثمرات خود را نشان خواهد داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.