سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی مرکز داده پیشرفته در شرکت فولاد سفیددشت
24 آبان 1399 - 5:40
شناسه : 1432
سرپــرست امــــور مهنـدسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مرکز داده (Data Center) پیشرفته مطابق با استانداردهای بین‌المللی، با همت کارشناسان واحد فناوری اطلاعات این شرکت و شرکت ایریسا خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، نسرین کمالی در تشریح این خبر و با تأکید بر اینکه تجهیزات زیربنایی و بستر فناوری اطلاعات استفاده‌شده در مرکز دادۀ شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، مطابق با به‌روزترین تکنولوژی دنیا و الگوبرداری از شرکت فولاد مبارکه است، افزود: این مرکز داده بر اساس استانداردهای بین‌المللی  و با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر   ۳۰۰ میلیارد ریال تهیه، نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزایش ضریب امنیت سیستم‌های اطلاعاتی و IT برای مقابله با مسائل و مشکلات سایبری این مرکز را از بارزترین ویژگی‌های آن برشمرد و ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بخش IT، شرکت ایریسا و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه در زمینۀ گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و توسعۀ فناوری‌های ارتباطی گفت: افزایش سرویس‌های مبتنی بر شبکه، فعالیت‌های حوزۀ ITC، کسب‌وکار بر بستر IT و حرکت به سمت کارخانۀ هوشمند از اولویت‌های شرکت در زمینۀ فناوری اطلاعات است. ازاین‌رو اقدامات انجام‌شده کمک بزرگی به توسعۀ فناوری شرکت خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.