سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رتبه نخست بازار سرمایه در دست فولاد خوزستان
22 تیر 1400 - 14:01
شناسه : 15074
عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان مطرح کرد؛ عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: این شرکت در بسیاری از شاخص‌های بازار سرمایه رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، لذا در تلاش هستیم تا تفکر خلق ارزش در شرکت فولاد خوزستان تحقق بخشیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد مهدی مومن‌زاده عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان تحول در تفکر راهبردی را دلیل موفقیت یک بنگاه اقتصادی دانست و اظهار داشت: هییت مدیره با تفکر خلق ارزش برای ذی‌نفعان پای به عرصه فعاليت گذاشته است. لذا راهبرد نوینی که در دنیای امروز مبنای فعاليت سازمان‌های پیشرو در نظر گرفته می‌شود، ملاک تصمیم‌گیری تفکر ارزشی است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب شرکت فولاد خوزستان در بازار سرمایه، افزود: اکنون در اکثر نسبت‌های مالی، عملیاتی و عملکردی فولاد خوزستان رتبه اول صنعت فلزات اساسی در بازار سرمایه را در اختيار داریم. علاوه بر این شاخص‌هايی همچون بازدهی دارایی‌ها، بازدهی حقوق صاحبان سهام، کیفیت سود، کیفیت فروش، نسبت‌های نقدینگی مربوط به پرداخت سود، حاشیه‌های سودآوری و سایر نسبت‌هایی که بر اساس اطلاعات سایت کدال نیز در دسترس هستند، فولاد خوزستان در جایگاه نخست آن ایستاده است.

عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: یکی از راهبردهای اصلی  شرکت کیفی‌سازی عملکرد مجموعه در بازار سرمایه است. بر این اساس اقداماتی انجام شده تا از سهامداران حمایت شود.

مومن‌زاده بیان کرد: طی سال گذشته و جاری با انواع ابزارهایی که در اختیار بود از جمله بازارگردانی و سهام خزانه حمایت خوبی از سهام شرکت صورت گرفت و در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که نسبت بازدهی سهام شرکت در همین روزها و ماه‌های طی شده از سال ۱۴۰۰ نسبت به بسیاری از شرکت‌های هم گروه و شاخص کل بازار بازدهی بهتری داشته است.

وی با اشاره به حاکمیت تفکر ارزشی در شرکت فولاد خوزستان، ادامه داد: زمانی یک بنگاه می‌تواند موفق باشد و پیش برود که تحولی در تفکر حاکم بر بنگاه نیز به وجود آید. به همین دلیل از روز نخست کاری این هییت‌مدیره مقرر شد که تفکر خلق ارزش برای ذی‌نفعان را به جای سایر مدل‌های مدیریتی اجرا کنیم.

عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد خوزستان توجه به همه ذی‌نفعان که شامل سهامداران، سرمایه‌گذاران بالقوه و بالفعل، كاركنان تلاشگر شرکت و مردم خوزستان را اولويت هيیت‌مديره دانست و اذعان داشت: در چارچوب مدل تفكر ارزشی، شناسايی فرصت‌های تصميم، جايگزين توجه به مسئله‌های آنمی‌شود. لذا با رويكردی پيش دستانه و همراه با آينده‌نگری در چارچوب ارزش‌های حاكم بر شركت برای تصميم‌گيری اقدام می‌شود.

مومن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای فعاليت هییت‌مدیره کمیته‌های مختلف زیرمجموعه آن از جمله کمیته حسابرسی و كميته راهبردی فعال شدند تا بتوانيم برای ارتقای شركت و توسعه آن با تكيه بر مدل تفكر ارزشی گام برداريم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.