سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
رشد تولید و استخراج سرب و روی
18 اردیبهشت 1401 - 15:24
شناسه : 27460
ایمیدرو آمار تولید 1400 را منتشر کرد؛ مجتمع سرب و روی انگوران در اسفند ماه 1400، حدود 93 هزار و 830 تن ماده معدنی استخراج و 63 هزار و 635 تن ارسال کرد که نسبت به آمار مدت زمان مشابه سال 1399 با میزان 52 هزار و 855 تن استخراج و 72 هزار و 247 تن ارسال، به ترتیب 78 درصد رشد و 12 درصد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتمع سرب و روی انگوران در سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۳۹۷ تن ماده معدنی استخراج کرد که مقایسه با رقم مدت مشابه سال پیش از آن، با میزان ۸۸۶ هزار و ۸۲۵ تن، ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مجتمع سرب و روی انگوران در اسفند ماه ۱۴۰۰، حدود ۹۳ هزار و ۸۳۰ ماده معدنی استخراج و ۶۳ هزار و ۶۳۵ تن ارسال کرد که نسبت به آمار مدت مشابه سال ۱۳۹۹ با میزان ۵۲ هزار و ۸۵۵ تن استخراج و ۷۲ هزار و ۲۴۷ تن ارسال، به ترتیب ۷۸ درصد رشد و ۱۲ درصد کاهش یافت.

همچنین، این مجتمع طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، حدود ۷۱۵ هزار و ۲۷ تن ماده معدنی به شرکت‌ها ارسال کرد. این آمار در مدت مشابه سال پیش از آن، حدود ۹۵۲ هزار و ۶۱۹ تن بود که حاکی از کاهش ۲۵ درصدی میزان ارسال است.

افزایش ۱۶ درصدی تولید کنسانتره و ۲۵۸ درصدی استخراج نخلک

مجتمع معدنی سرب نخلک در سال ۱۴۰۰، افزون بر ۲۵۲ هزار و ۷۴۴ تن ماده معدنی استخراج کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال قبل از آن به میزان ۷۰ هزار و ۶۷۳ تن، حکایت از رشد ۲۵۸ درصدی دارد. طی مدت زمان مورد بررسی، هشت هزار و ۸۷۴ تن کنسانتره سرب توسط این مجتمع معدنی تولید شد که نسبت به رقم سال ۱۳۹۹ با حجم هفت هزار و ۶۲۰ تن، حدود ۱۶ درصد افزایش یافت.

شایان ذکر است که میزان تولید کنسانتره مجتمع معدنی سرب نخلک طی اسفند ماه سال گذشته، ۷۷۱ تن و میزان استخراج، ۲۴ هزار و ۷۰۰ تن بود که با توجه به آمار مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۶۰۸ تن کنسانتره و ۱۶ هزار و ۳۳۱ تن استخراج، به ترتیب ۲۷ و ۵۱ درصد رشد یافت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.