سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد تولید و افزایش بهره‌وری با اجرای پروژه‌های زیرساختی در فولاد سنگان
25 تیر 1402 - 15:37
شناسه : 34986
مدیر پروژه‌های زیرساخت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عنوان کرد: مدیر پروژه‌های زیرساخت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: پروژه‌‌‌های زیرساختی در فولاد سنگان، بیشتر نقش تسهیل‌گر را دارند و در مسائل ارتباطی داخلی، انرژی، ساختمان‌‌‌های رفاهی و…، با هدف برطرف شدن نیاز و اهداف سازمان اجرایی می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، امیرسعید عطارزاده بیان کرد: پروژه‌های زیرساختی، بخش مهمی از فرایند توسعه فولاد سنگان است که با برنامه‌ریزی انجام گرفته، با سرعت و دقت در حال انجام و بخشی از آن‌‎ها نیز به پایان رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های فعال در سایت با توجه به نیاز واحدهای مختلف تعریف می‌شود که شامل راه‌‌‌های ارتباطی، خطوط شبکه انتقال داخلی اعم از آب، برق، گاز، فیبر نوری، پست‌‌‌های برق و به طور کلی بخش‌های غیرصنعتی و دیگر نیازهای سازمان است.

مدیر پروژه‌های زیرساخت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در خصوص پروژه‌‌‌های فعالی که در حال اجراست، مطرح کرد: در حال حاضر پروژه‌هایی چون محوطه‌سازی فاز دو با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان ایمنی و بهداشت بالغ بر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث پست‌‌‌های برق «utility» که هدف از آن توسعه برق داخل سایت بوده و شامل پست‌‌‌های برق پنج‌گانه است با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اتمام است.

عطارزاده با اشاره به اجرای طرح زیست‌‎محیطی شاخص این شرکت، عنوان کرد: پروژه انتقال باطله تر از کارخانه کنسانتره‌سازی به لاگون‌‌‌های باطله، از دیگر پروژه‌‌‌های در حال انجام شرکت فولاد سنگان با هدف صیانت از محیط زیست و بهبود وضعیت تولید بوده که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان آماده واحد اداری که برای نخستین بار در منطقه در حال اجراست، شامل پکیج‌های آماده است و در شرکت بر روی هم نصب شده و این پروژه از پیشرفت ۹۳ درصدی برخوردار است.

مدیر پروژه‌های زیرساخت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با اشاره به سرمایه‌گذاری مناسب این شرکت در حوزه پروژه‌های زیرساخت، اظهار داشت: در حال حاضر سبد پروژه‌‌های زیرساختی فولاد سنگان، حدود ۷۰۰ میلیارد تومان شامل پروژه جاری و در دسترس است.

عطارزاده ادامه داد: پروژه‌‌‌هایی چون توسعه پست ۰۴ برق، تابلوهای کنترلی و اصلاح مسیر کابل‌‌‌های ورودی، از دیگر پروژه‌‌‌هایی است که به ایجاد بستر مناسب فیزیکی و مهندسی شده برای رشد تولید و افزایش بهره‌وری تولیدکمک می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌‌‌های جاری که در راستای سیاست‌‌‌های ابلاغی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و با هدف ایمن‌سازی و بهسازی شرایط مجتمع بوده، پروژه اعلام اطفای حریق است که مراحل اولیه کار شروع شده و اکنون در مرحله مهندسی با هزینه سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در مرحله آغاز است.

مدیر پروژه‌های زیرساخت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با اشاره به اجرای پروژه‌‌‌های زیرساختی و نقش آن در توسعه و بهره‌وری شرکت، خاطرنشان کرد: این پروژه‌‌‌ها بیشتر نقش تسهیل‌گر را دارند و در مسائل ارتباطی داخلی، انرژی، ساختمان‌‌‌های رفاهی و… با هدف برطرف شدن نیاز و اهداف سازمان اجرا می‌شوند. پروژه‌‌‌هایی که برای سال‌‌‌های آینده در نظر گرفته شده، شامل طرح‌‌‌های مطالعاتی است که توسط مشاور مربوط به پروژه نیروگاه بادی در دست بررسی است و در راستای سیاست‌‌‌های هلدینگ مبارکه، با هدف استفاده از انرژی‌‌‌های تجدید‌پذیر بوده و این پروژه عظیم بدون شک نقطه عطفی در منطقه و کشور خواهد بود.

عطارزاده در پایان یادآور شد: پروژه‌‌‌های واحد فناوری اطلاعات، ساختمان آمفی تئاتر، آزمایشگاه مرکزی، نصب و راه‌اندازی پست‌‌‌ها و … در مرحله انتخاب پیمانکار است که پس از طی مراحل، فرایند عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.