سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
رشد سازمان در گروی یک روابط عمومی قدرتمند
27 اردیبهشت 1400 - 15:34
شناسه : 12297
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی؛ 27 اردیبهشت ماه؛ «روز ارتباطات و روابط‌عمومی» را گرامی داشت.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز ارتباط و روابط، اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت ماه فرا رسید؛ روزی که باید به همه عزیزانی که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی با همتی مضاعف مشغول خدمت‌رسانی هستند خدا قوت و خسته نباشید گفت.

در زمانه‌ای که جریان انتقال آنی اطلاعات و داده‌ها تاثیر بسزایی در سودآوری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دارد وجود یک روابط عمومی قدرتمند و مسلط به تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی امکان سودآوری بیشتر، رقابت‌پذیری و مسیر رو به رشد سازمان را در تمامی سطوح فراهم می‌کند. افزون بر این، سربرآوردن شبکه‌های قدرتمند اجتماعی و در هم‌تنیده شدن اخبار سره و ناسره نقش روابط عمومی را در شرایط کنونی برای انتقال اطلاعات صحیح به افکار عمومی و ذی‌نفعان پررنگ‌تر و وظیفه‌اش را سنگین‌تر می‌سازد.

بی‌شک، بدون بازنمایی دستاوردها و زحمات سختکوشان صنعت مس در ثبت رکوردهای تولیدی و توسعه‌ای ‌بی‌شمار در شرایطی‌ که کشور با سخت‌ترین تحریم‌های ناجوانمرادانه روبه‌رو است، تداوم این موفقیت‌ها امکان‌پذیر نبود.

اینجانب با تبریک این روز مبارک به همه فعالان خستگی‌ناپذیر و خردمند حوزه ارتباطات و روابط عمومی، به ویژه همکاران تلاشگر حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع مس ایران، برای همه این عزیزان سلامتی و تندرستی و آرزوی موفقیت دارم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.