سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد قیمت نقره
25 اردیبهشت 1401 - 14:48
شناسه : 27796
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با تقویت بازدهی خزانه‌داری ایالات‌ متحده و دلار، قیمت نقره بهبود یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت نقره با پایان فروش سهام و افزایش بازدهی، شتاب مثبتی گرفت و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاران برای کاهش شدید نرخ‌های فدرال رزرو، بهای دلار افزایش یافت. همچنین با خروج سرمایه‌گذاران از اوراق قرضه و چرخش به سهام، بازده معیار بالاتر رفت و بازده ۱۰ ساله نیز ۹ واحد پایه، رشد پیدا کرد.

با افزایش ارزش دلار در بحبوحه چشم‌انداز کاهش شدید نرخ بهره فدرال رزرو در ماه‌های آینده، قیمت طلا افت پیدا کرد. قیمت نفت روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه، در پی نوسانات معاملات این هفته بالا رفت. با این حال، در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد قرنطینه چین و افزایش تورم، قیمت نفت در هفته افت پیدا کرد. این عوامل نگرانی‌های ناشی از تحریم احتمالی نفت روسیه را جبران می‌کند.

نظرات جروم پاول رییس فدرال رزرو، در مورد وضعیت اقتصاد همچنان در کانون توجه است. اقتصاددانان عنوان کردند که آیا فدرال رزرو در نشست‌های ژوئن و جولای در نظر دارد، نرخ بهره را ۵۰ واحد یا ۷۵ واحد پایه افزایش دهد. با این حال، نگرانی اصلی این است که حتی اگر اقتصاد کند شود، تورم همچنان روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد. آخرین داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده، نشان می‌دهد که افزایش تورم همچنان یک نگرانی پایدار است. بازار در ماه‌های ژوئن، جولای و احتمالا برای سپتامبر، نرخ را ۵۰ واحد افزایش می‌دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت نقره، نشان داد که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح سال گذشته، نزدیک به ۲۱ دلار افزایش یافت. این روند حاکی از حرکت نزولی بوده که به نفع معامله‌گران نزولی است. سود احتمالا در سطح ۲۱ دلار و ۴۰ سنت محدود خواهد شد. شکست پایدار بالاتر از سطح ۲۲ دلار می‌تواند نشان‌دهنده افزایش بیشتر باشد.

لازم به ذکر است که پشتیبانی نزدیک به پایین‌ترین سطح سال ۲۰۱۹ در نزدیکی منطقه ۱۹ دلار و ۶۰ سنت مشاهده شده است. مقاومت نزدیک به میانگین متحرک ۱۰ روزه نزدیک به میانگین متحرک ۱۰ روزه ۲۱ دلار و ۹ سنت دیده می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.