سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد چشمگیر بیلت صادراتی ایران
17 آذر 1399 - 7:44
شناسه : 2706
نرخ بیلت صادراتی ایران طی هفته ی گذشته به عمده دلایل ناشی از افزایش نرخ قراضه ترکیه و میلگرد چین با رشد قابل توجه همراه بود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از معدن۲۴, نرخ بیلت صادراتی ایران طی هفته ی گذشته به عمده دلایل ناشی از افزایش نرخ قراضه ترکیه و میلگرد چین با رشد قابل توجه همراه بود.
این افزایش قیمتی بیلت ایران ناشی از رشد ۶۰ دلاری ماهانه قراضه و ۸ دلاری هفتگی میلگرد بوده است. گفتنی است بهای هر تن بیلت ایران طی هفته ی گذشته ۳۰ دلار رشد داشته است!
در همین راستا در بازار داخلی و در بورس کالای ایران قیمت بیلت هم افزایشی بوده است. طی هفته ی قبل ۱۴۰ هزار تن بیلت در بورس کالا برای فروش گذاشته شد که ۴۰ هزار تن به نرخ هر تن ۳۶۲ دلار به فروش رفت که نسبت به هفته ی قبل از آن با افزایشی ۱۴ دلاری همراه بوده است.
داستان تعیین نرخ شمش فولاد در داخل ادامه دار است و رئیس اتاق بازرگانی, صنعت معدن و کشاورزی تهران طی نامه ای به نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور خواستار تشکیل کمیته متشکل از این اتاق و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران شده است که از عمده موارد مطروحه الزام تمام فولادسازان داخلی به فروش محصولات خود در بورس کلا و ۲۵ درصد زیر قیمت جهانی می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.