سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
رشد ۱۰۵ درصدی فروش شرکت مس تا پایان بهمن‌ماه
07 اسفند 1400 - 10:48
شناسه : 25076
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران میزان فروش این شرکت در بهمن‌ماه سال جاری را هشت هزار و 474 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان فروش فملی در دوره 11 ماهه منتهی به بهمن‌ماه 1400، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 105 درصدی را نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اظهار داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه اخیر از محل فروش محصولات خود ۷۱ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که از این مبلغ هشت هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان، مربوط به بهمن ماه است. همچنین میزان فروش این شرکت در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۶ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه فروش تجمیعی ۱۱ ماهه این شرکت در سال ۱۳۹۹، رقم ۳۴ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان بوده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رقم تاکنون به ۷۱ هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان همچنین میزان فروش بهمن‌ماه سال گذشته را سه هزار و ۴۷۸ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه همانطور که گفته شد فروش بهمن‌ماه امسال به رقم هشت هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان رسیده است که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.