سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد ۲ برابری صادرات لوازم خانگی تا ۱۴۰۴
17 مهر 1400 - 12:41
شناسه : 18848
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: بر اساس اهداف تعیین شده، در بخش لوازم خانگی تا سال ۱۴۰۴ دو برابر میزان واردات فعلی این صنعت، صادرات خواهیم داشت.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان لوازم خانگی و بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت، اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که میزان صادرات تولیدات لوازم خانگی بسیار کم‌تر از واردات در این بخش است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که سال آینده شاهد رشد ۵۰ درصدی صادرات نسبت به واردات باشیم، افزود: تراز مناسب در واردات و صادرات لوازم خانگی طی سال ۱۴۰۲ هدف بعدی در این بخش است. علاوه بر این با توجه به رشد تولید در لوازم خانگی نسبت صادرات که به واردات نیز قابل دفاع نیست، این روند باید تا سال ۱۴۰۴ به رشد دو برابری صادرات نسبت به واردات منتج شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه در تنوع و میزان تولیدات لوازم خانگی در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مسیر رشد و توسعه تولیدات ادامه پیدا کند و دچار روزمرگی در این زمینه نشویم. لذا هر بنگاه باید اهدافی را بر عهده گیرد تا در بخش کلان وزارت صنعت به خوبی مدیریت کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.