سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
رشد ۳۲۰ دلاری قیمت مس
28 تیر 1401 - 10:39
شناسه : 30461
بر اساس آمار منتشر شده از بورس فلزات لندن، روز دوشنبه 27 تیر ماه 1401، قیمت مس نسبت به روز معاملاتی پیشین، 4.6 درصد افزایش یافت و به هفت هزار و 320 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، قیمت مس طی روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۲۴ تیر ماه، ۴٫۶ درصد معادل ۳۲۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین ۴ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۳۲۰ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۲۴ تیر ماه، هفت هزار دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۲۷ تیر ماه، ۴٫۹ درصد معادل ۳۴۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۸ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه، با کاهش ۱۵۰ تنی، از ۱۳۰ هزار و ۴۲۵ تن به ۱۳۰ هزار و ۲۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۲۴ تیر ماه با افزایش ۲۶ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.