پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
رشد ۳۶ درصدی تولید و ۶۹ درصدی درآمد طی هشت ماه گذشته
15 آذر 1402 - 14:37
شناسه : 36117
مدیرعامل شرکت فولادآذربایجان خبرداد: مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان در بیان عملکرد این شرکت در 8 ماه گذشته سال 1402 نسبت به مدت مشابه درسال 1401 خبر از رشد 36 درصدی تولید و 69 درصدی درآمد داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد آذربایجان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، میکائیل عظیمی با اعلام مطلب فوق اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش تولید و فروش بیشتر، اقدامات لازم برای تامین مواداولیه و بازارهای جدید با استفاده ازخدمات شرکت راهبری بازرگانی به عمل آمده که در نتیجه این تحرکات موفق شدیم نسبت به مدت ۸ ماه گذشته در سال ۱۴۰۱ دستاوردهای چشمگیری بدست آوریم .
وی با اعلام مقایسه‌ی آمارها خاطرنشان ساخت: در۸ ماه سال ۱۴۰۱ میزان تولید این شرکت بالغ بر ۲۳۹ هزارتن و ۷۳۳ کیلو بوده است که این عدد در ۸ ماه سال جاری، به ۲۵۹ هزار تن و ۳۱۴ کیلو افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت فولادآذربایجان درخصوص میزان فروش و درآمد این شرکت نیز با اعلام آمارهایی در این خصوص افزود: درآمد کل این شرکت درمدت مشابه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳ هزارمیلیارد ریال بوده است که این عدد در۸ ماه امسال با یک رشد ۶۹ درصدی به ۲۱ هزارمیلیارد ریال افزایش یافته است.
وی همچنین گفت: همه تلاش‌های مدیریتی را برای رونق تولید وافزایش درآمد بکارگرفته‌ایم تا بتوانیم به شعار سال، امسال جامه عمل بپوشانیم وان‌شاالله در پایان امسال رکوردهای چشمگیری را برای اطلاع عموم منتشر کنیم تا دل همشهریان عزیزمان شاد شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.