شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
رشد ۷۲ درصدی ذوب طی ۹ ماه
09 دی 1399 - 7:18
شناسه : 4332
شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب گزارش فعالیت ماهانه 1 ماهه منتهی به 30 آذرماه 99 را منتشر کرد که بر این اساس میزان رشد فروش حاصل شده در مدت 9ماهه 99 این شرکت به میزان 72.5درصد و شمش کالایی محصول پرفروش صادراتی "ذوب" بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت ذوب آهن اصفهان در آذر ماه امسال برابر با ۱۸,۴۵۹,۴۷۰میلیون ریال بوده است که سهم بازار داخلی برابر با ۹,۴۰۳,۶۵۳میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۹,۰۵۵,۸۱۷میلیون ریال شده است.
بیشترین میزان فروش داخلی ذوب آهن اصفهان در آذر ماه امسال، تیرآهن بوده است به این ترتیب که با فروش۵۹هزارو۶۴۹تن از این محصول مبلغ ۶,۶۱۰,۳۳۶ میلیون ریال حاصل شده و بعد از آن میلگرد با فروش ۱۵هزارو۵۰۰تن درآمد ۱,۳۳۳,۳۷۷میلیون ریال را برای ذوب آهن اصفهان کسب کرده است.
همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی این شرکت در آذر امسال، شمش کالایی بوده است که با فروش ۶۱هزارو ۹۹۳تن از این محصول، مبلغ ۶,۲۹۲,۳۸۷ میلیون ریال بدست آمده و بعد از این محصول، میلگرد پرفروش‌ترین محصول صادراتی ذوب آهن بوده و با فروش ۱۶هزارو۶۵۶تن رقم ۱,۷۹۸,۱۳۴میلیون ریال را برای ذوب آهن اصفهان به ثبت رسانده است.
با نگاهی بر عملکرد ۸ماهه شرکت ذوب آهن اصفهان می بینیم طی این مدت درآمدی بالغ بر ۱۱۳,۹۷۹,۷۹۹میلیون ریال حاصل شده است که از این رقم، سهم بازار داخلی ۶۵,۶۲۶,۵۷۰میلیون ریال بوده و بازار صادراتی نیز ۴۸,۳۵۳,۲۲۹میلیون ریال از کل فروش ۸ ماه ذوب آهن را به خود اختصاص داده است.
این گزارش می افزاید: شرکت ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۱۳۲,۴۳۹,۲۶۹ میلیون ریال فروش داشته است که این عدد نسبت به فروش ذوب آهن در مدت مشابه سال گذشته که عدد ۷۶,۷۴۹,۰۲۰میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۷۲ درصدی همراه شده است.
لازم به ذکر است که در عملکرد ۹ ماهه ۹۹ شرکت ذوب آهن اصفهان میزان فروش در بازار داخلی به مقدار ۷۵,۰۳۰,۲۲۳میلیون ریال بوده و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۵۷,۴۰۹,۰۴۶میلیون ریال بوده است.
گفتنی است در مدت یاد شده بیشترین درآمد حاصل شده در بازار داخلی از فروش تیرآهن بوده است که از فروش ۵۵۱هزارو۴۶۱تن رقم ۴۰,۸۵۶,۷۳۶میلیون ریال بدست آمده و در بازار صادراتی نیز شمش کالایی با فروش ۵۱۹هزارو۴۹۹تن درآمد ۳۸,۶۴۴,۴۹۱میلیون ریالی را حاصل کرده است.
شرکت ذوب آهن اصفهان در مدت ۹ ماهه ۹۹ توانسته است: تیرآهن به مقدار ۵۵۲,۰۶۹تن، میلگرد به میزان ۲۴۷,۸۸۹تن، کلاف به مقدار ۴۳۷۹تن، ریل به میزان ۳۶,۳۳۱تن و شمش کالایی نیز به مقدار ۱۱۳,۳۹۹تن و سایر محصولات نیز به مقدار ۱۴,۷۲۳تن تولید کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.