چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رشد ۹٫۶ درصدی تولید فولاد خام در مبارکه
16 اسفند 1399 - 15:01
شناسه : 8463
طی 11 ماهه امسال رقم خورد؛ بلندهمتان فولادمبارکه طی ۱۱ ماهه سال 1399 موفق شدند با تولید ۶ میلیون و ۳۴۱ هزار تن فولاد خام، نسبت به مدت مشابه در سال 1398 با پنج میلیون و ۷۸۴ هزار تن تولید، به رشد ۹.۶ درصدی دست یابند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: ثبت این رکورد در حالی به دست می‌آید که بالاترین رکورد تولید فولادمبارکه در سال ۱۳۹۶ به ۶ میلیون و ۴۵۱ هزار تن رسیده بود که پس از گذشت سه سال، این رکورد با تولید ۶ میلیون و ۶۰۹ هزار تن در تاریخ دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۹، شکسته شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سایه الطاف الهی و با اتکا به اراده و تخصص مدیریت و کارکنان این شرکت، این افزایش تولید تا پایان سال جاری به بیش از نیم میلیون تن بیش از هدف تعیین‌شده افزایش یابد.

در پی کسب این موفقیت، غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه از عوامل ذیل به‌عنوان مهم‌ترین اقدامات اثرگذار در کسب این رکورد ارزشمند، یاد کرد: حمایت همه‌جانبه مدیرعامل شرکت از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران، همدلی و صرف فعل خواستن در تمام رده‌های ناحیه، مدیریت به ‌موقع و موثر انواع متالیک شارژ کوره‌ها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه، کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات، هماهنگی و تعامل مناسب بین واحدهای مختلف تولید در ناحیه، استفاده موثر از واحدهای پشتیبانی‌کننده، انجام پروژه‌های بهبود متعدد، استفاده موثر از توان پیمانکاران ناحیه، از عوامل تاثیرگذار در کسب این رکورد به حساب می‌آیند.

در پایان، معاون بهره‌برداری فولادمبارکه ضمن قدردانی از تلاش همه‌جانبه کارکنان شرکت، کسب این دستاورد را به مدیریت، کارکنان، تمامی ذی‌نفعان و تامین‌کنندگان فولادمبارکه تبریک گفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.