چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رضایت‌مندی خودروسازان از محصولات فولاد مبارکه
25 مرداد 1401 - 18:25
شناسه : 31240
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه از رضایت‌مندی ۸۵ درصدی خودروسازان و قطعه‌سازان از محصولات فولاد مبارکه و روند صعودی این مهم طی چهار سال اخیر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، مهدی آقازینلی ضمن اشاره به رضایت‌مندی ۸۵ درصدی خودروسازان و قطعه‌سازان نسبت به محصولات فولاد مبارکه، بیان کرد: روند رضایت‌مندی خودروسازان و قطعه‌سازان نسبت به محصولات فولاد مبارکه از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ روندی صعودی بوده است.

وی افزود: فولاد مبارکه تنها تولیدکننده ورق‌های خودرویی در کشور است که از حدود ۱۵ سال گذشته تاکنون به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی خودروسازان کشور فعالیت داشته و توانسته است در این مدت، حجم عمده‌ای از نیاز خودرو‌سازان به ورق‌های فولادی را تولید و تامین کند.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه عنوان کرد: فولاد مبارکه همواره از طریق تعامل با شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور، کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و گریدهای جدید و متناسب با درخواست شرکت‌های خودروساز و تکنولوژی خودروهای جدید، طراحی و تولید کرده است.

 آقازینلی مطرح کرد: روند طراحی و تولید گریدهای جدید مورد نیاز خودروسازان در فولاد مبارکه همچنان ادامه دارد و این شرکت برای تولید ورق‌های مورد نیاز خودروهای جدید، برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد: طی سالیان گذشته، رضایت مشتریان خودروساز از کیفیت محصولات فولاد مبارکه افزایش یافته است و ادعای این شرکت‌ها بر کیفیت محصولات ما در سال جاری، به کمتر از ۰٫۴ درصد محصولات تحویل‌ شده رسیده است که این امر، نشان می‌دهد فولاد مبارکه توانسته است محصولاتی با کیفیت برتر در سال جاری به شرکت‌های خودروسازی ارائه و مشکلات فنی موجود در محصولات خود را به حداقل ممکن کاهش دهد.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در این خصوص اذعان کرد: با تدابیر اندیشیده ‌شده در فولاد مبارکه، امیدوار هستیم در ادامه سال جاری و همچنین در سال آینده، محصولاتی با کیفیت بالاتر در اختیار شرکت‌های خودروساز و سایر مشتریان قرار دهیم.

 آقازینلی در این ارتباط گفت: فولاد مبارکه به منظور تامین حداکثری نیاز شرکت‌های خودروساز و همچنین طراحی و تولید گریدهای جدید برای خودروهای آتی خودروسازان کشور، به دنبال توسعه خط نورد سرد و ایجاد خط نورد گرم ۲ است که با راه‌اندازی این خطوط تولید، می‌تواند بالغ بر ۹۰ درصد نیاز شرکت‌های خودروساز به ورق‌های فولادی را تامین کند و حتی با تامین ورق پایه تولیدکنندگان ورق گالوانیزه کشور و یا ایجاد خط تولید ورق گالوانیزه در فولاد مبارکه، ورق‌های پوشش‌دار و نمایان مورد نیاز شرکت‌های خودروساز را طراحی و تولید کند.

آقازینلی در پایان با بیان اینکه فولاد مبارکه در صدد است تا کشور را از واردات ورق‌های خودرویی، به‌ ویژه ورق‌های باکیفیت مناسب برای این صنعت بی‌نیاز کند، یادآور شد: با بی‌نیازی کشور از واردات ورق‌های خودرویی، علاوه‌ بر ایجاد ارزش افزوده در این زمینه، گام موثری در راستای اشتغال‌آفرینی برای جوانان این مرز و بوم برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.