چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روابط عمومی، نقطه عطف صداقت و صراحت
27 اردیبهشت 1400 - 11:58
شناسه : 12269
در فرایند ارتباطات گسترده جهان امروز و نیاز جوامع و افکار عمومی به دریافت اطلاعات از محیط پیرامون خود، وجود واحدهای روابط عمومی به ویژه در بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند زمینه تعاملات دو سویه با مشتریان و کارگزاران را فراهم سازد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو طی یادداشتی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: جامعه امروز برای تداوم‌بخشی به فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، به آگاهی نیاز دارد و این تکلیف مهم بر عهده روابط عمومی‌ها است که با بهره‌گیری از ابزار‌های ارتباطی و ظرفیت‌های رسانه‌ای در جهت تنویر افکار عمومی تلاش نماید.

انتظار می‌رود فعالان حوزه روابط عمومی ضمن حفظ اعتبار، تحکیم اهداف و خط مشی‌های سازمان متبوع خود و تطبیق آن با اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی به ویژه برپایه‌ توصیه‌های مقام معظم رهبری، برای ترسیم فضایی امیدبخش از دورنمای توسعه همه جانبه کشور، بیش از پیش مساعی خود را بکار ببندند. البته برای دستیابی به این هدف ارزشمند و جلب اعتماد عمومی باید صداقت و صراحت سر لوحه همه امور قرار گیرد. 

اینجانب نیز به نوبه خود این روز را به تمامی کارکنان حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و بهروزی و موفقیت روزافزون می‌نمایم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.