سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
روابط عمومی، هنر هشتم قرن
27 اردیبهشت 1400 - 12:42
شناسه : 12274
انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات، شفافیت در انتقال پیام‌ها و اخبار، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومی‌ است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی ضمن آرزوی سلامتی و‌موفقیت برای دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و‌ روابط عمومی را تبریک گفت و اظهار داشت: همانطور که می‌دانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می‌کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمان‌ها پیدا کرده و امروزه به جرات می‌توان گفت که هیچ موسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی‌توان یافت که بدون روابط عمومی پله‌های موفقیت را طی کند. علاوه بر این در دنیای مدرن امروزی اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی یکی از فعالیت‌های مهم هر سازمان به شمار می‌رود.

دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه، از مهم‌ترین مقاصد و اهداف سازمان‌ها به شمار می‌رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی است. می‌توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد، مداوم و طرح‌ریزی شده که از طریق آن، افراد، سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌کوشند تا با ارتباط میان مخاطبین و ذی‌نفعان یک سازمان، تفاهم و پشتیبانی به ارمغان آورند.

روابط عمومی می‌تواند با ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات، شفافیت در انتقال پیام‌ها و اخبار، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومی‌ است.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی می‌کنند، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.