چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روشن شدن چراغ قرمز بورس
19 اردیبهشت 1401 - 15:53
شناسه : 27517
روند صعودی بازار سرمایه امروز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401، ادامه نیافت و شاخص کل بورس بیش از ۱۲ هزار واحد کاهش پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، با ۱۲ هزار و ۹۰۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز دو هزار و ۲۱۰ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۶ هزار و ۸۰۱ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۶۹ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

«صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «پالایش نفت بندرعباس»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «پالایش نفت تهران»، «فولادمبارکه اصفهان» و «گسترش نفت و گاز پارسیان» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «پالایش نفت تبریز» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم با ۱۰۷ واحد کاهش به رقم ۲۱ هزار و ۹۵ واحد رسید. در این بازار ۳۶۴ هزار معامله انجام شد که یک هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

شایان ذکر است که «پلیمر آریاساسول»، «صنعتی مینو»، «فرابورس ایران» و «پتروشیمی تندگویان» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «بیمه پاسارگاد»، «پتروشیمی زاگرس» و «سرمایه‌گذاری صبا تامین» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.