چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روند صعودی شاخص بورس
05 خرداد 1400 - 16:47
شناسه : 12917
براساس گزارش‌های منتشر شده، در معاملات روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه شاخص کل بورس با روندی صعودی به بیش از سه هزار و ۹۰۰ واحد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در معاملات روز چهارشنبه بازار سرمایه شاخص کل بورس با سه هزار و ۹۱۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحد را ثبت کرد. علاوه بر این شاخص کل با معیار هم وزن و ۲۹۸ واحد افزایش به رقم ۳۸۳ هزار و ۱۴۰ واحد رسید است.

براساس این گزارش، معامله‌گران این بازار ۵۰۷ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال انجام دادند. در این راستا صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه مپنا، فولادمبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس و اوراق بهادار گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با ۲۹ واحد افزایش، رقم ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد را ثبت کرد. البته امروز در این بازار ۲۷۳ هزار معامله به ارزش ۱۴ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال انجام شده است.

لازم به توضیح است که پتروشیمی زاگرس، بیمه پاسارگاد، فولادهرمزگان جنوب و پلیمر اریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ‌آهن گوهرزمین و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.