سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
روند مثبت تراز اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت
29 اردیبهشت 1401 - 10:02
شناسه : 27979
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: اقداماتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون یعنی به مدت هشت ماه انجام داده است، در تراز مثبت جای داشته و اجازه نخواهیم داد موفقیت‌های شکل گرفته به صورت معکوس به مردم انتقال پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدصادق مفتح قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در رویداد دانش‌افزایی روابط‌عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جمع مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های تابعه، استان‌های این وزارتخانه و مدیران روابط شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، اظهار داشت: همه مجموعه‌های روابط‌عمومی، از این‌ جهت دارای اهمیت هستند که باید اتفاقات و روند تصمیم‌گیری‌ها را به‌ درستی و به هنگام به مردم انتقال بدهند.

وی افزود: مردم از بینش لازم برخوردار هستند و در صورت برخورد صادقانه و تشریح همه جوانب تصمیمات بزرگ اقتصادی در کشور و البته ارائه منطق قابل ‌قبول، به‌طور حتم همراه دولت خواهند شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از عمده‌ترین وزارتخانه‌های مرتبط با موضوع حاضر اقتصادی کشور است که با ادغام چهار وزارتخانه بزرگ و با ظرفیت مدیریت ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی در کشور شکل‌گرفته و مهم‌ترین وزارتخانه در این حوزه و دستگاه دولتی پیشرو به شمار می‌رود.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، گفت: وظیفه، تشریح صادقانه هرآن چه در حال رخ دادن بوده و منطق درستی که پشت آن وجود دارد به مردم است که به‌ طور یقین مورد استقبال و پذیرش مردم قرار می‌گیرد.

مفتح بیان کرد: در شرایط حاضر نقش روابط‌عمومی‌ها در تبیین مسائل به مردم به‌ شدت موثر است؛ زیرا تجربه نشان داده حتی در سخت‌ترین شرایط نیز وقتی شرایط را درست و منطقی تبیین کردیم، مردم همراهی‌های لازم را داشته‌اند.

وی ادامه‌ داد: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم چند اتفاق مهم و بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت رخ ‌داد که از مهم‌ترین آن‌ها، شکل‌گیری یک ادغام جدی و حقیقی در این وزارتخانه پس از حدود ۱۱ سال بوده و در عمل هم‌نشینی کارکنان دو وزارتخانه متفاوت، به ترکیب وظایف و همکاری موثر آن‌ها منتهی شده است.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ذی‌نفعان این وزراتخانه، فعالان اقتصادی هستند و اگر ارتباط درست با آن‌ها برقرار نشود، بزرگ‌ترین ضربه به تولید کشور وارد می‌آید، ضمن این‌که نباید فراموش کرد که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و خارج از هر نوع خط و ربط سیاسی، اتفاقات بسیار بزرگی در کشور رخ ‌داده و شاهد تحولات اساسی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور بوده‌ایم.

کاهش نوسانات قیمتی با عرضه محصولات زنجیره فولاد در بورس

مفتح در تشریح برخی از اقدامات اساسی شکل ‌گرفته در وزارت صنعت، مدعن و تجارت از زمان استقرار دولت سیزدهم، توضیح داد: یکی از ریل گذاری‌های اساسی انجام ‌شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌ریزی برای عرضه همه نهادهای تولید در بورس کالا قلمداد می‌شود.

وی مطرح کرد: به ‌عنوان نمونه در این مدت و پس از تصمیمات گرفته‌ شده برای زنجیره فولاد و عرضه این زنجیره در بورس کالا، شاهد آن هستیم که کمترین نوسان قیمتی در این کالا به وجود آمده و در عمل مدیریت درستی در بازار اتفاق افتاده است.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: تغییر ریل‌های رخ ‌داده در این وزراتخانه، باید به‌ درستی توسط مدیران روابط‌عمومی شناسایی ‌شده و برای همه فعالان اقتصادی، ذی‌نفعان و همچنین نمایندگان مجلس تشریح شود تا در روند تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذاری مثبتی را رقم بزند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.