جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
روند نزولی شاخص‌های بورس
17 مهر 1400 - 14:57
شناسه : 18867
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد، به طوری که شاخص‌های بورس و فرابورس هر دو نزولی بودند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۶۷۰۵ واحد نزول کرد و در رقم ۴۲۰ هزار و ۵۸۰ واحد ایستاد. در این بازار ۷۰۱ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

۶۷ نماد بورسی مثبت و ۳۲۳ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران با ۳۵۱ واحد کاهش دوباره به کانال ۲۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۴۸۴ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۴۷۳ هزار میلیارد ریال انجام دادند. در این راستا ۱۰۲ نماد فرابورسی مثبت و ۱۵۵ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، مجتمع جهان فولاد سیرجان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.