چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روند نزولی نرخ فولاد و سیمان
17 شهریور 1400 - 11:46
شناسه : 17425
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون ساماندهی وضعیت بازار فولاد و سیمان، گفت: قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت طی 15 روز نرخ فولاد و سیمان کاهش یابد و بازار این دو محصول استراتژیک ثبات پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی نیک‌زاد ثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول‌هایی در خصوص ساماندهی بازار فولاد و سیمان داده بودند که متاسفانه نتوانستند به آن‌ها عمل کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت تولید فولاد و سیمان در کشور نسبت به مصرف آن بیشتر است، خاطرنشان کرد: در نشست امروز و بنا به قول وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد کیسه سیمان که هم‌اکنون در بازار ۲۷ هزار تومان است، ظرف ۱۵ روز به ۲۵ هزار تومان برسد. همچنین قیمت هر کیلوگرم میلگرد با ارزش افزوده ۱۷ هزار تومان طی مدت مذکور ساماندهی شده و به ثبات می‌رسد، از این رو این دو کالا در سه مقطع یک ماهه به طور کامل ساماندهی می‌شوند.

گفتنی است، در این نشست عزت‌الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رضا تقی‌پور عضو کمیسیون، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد، علی موسوی نماینده مردم ملکان و روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران نیز حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص بازار سیمان و فولاد مطرح کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.