جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
رونق صنعت ساختمان در گروی تامین پایدار مواد اولیه فولادی‌ها
10 آبان 1400 - 10:36
شناسه : 19908
هشتمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس با عنوان (فولاد،مواد اولیه و چالش های پیش رو با نگاهی ویژه به داینامیک صادرات و بازارهای جدید)، 9 آبان ماه با حضور وجیه‌الله جعفری معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو ،منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های فولادی، معدنی و صاحب نظران این دو بخش در هتل المپیک تهران برگزار شد.‌
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوبآهن اصفهان با اشاره به قیمت حامل‌های انرژی، اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان و شرکت میدکو تنها تولیدکنندگان کوره بلند فولادی در کشور هستند که به دلیل خروج معدنی‌ها از تخصص خودشان با مشکلات فراوانی برای تامین سنگ‌آهن مواجه هستند. لذا با توجه به شرایط موجود باید به سمت واردات مواد اولیه رفت. در همین راستا روند توسعه در مجموعه‌های مختلف با توجه به بحران آب و مواد اولیه نگرانی‌هایی را به همراه داشته است که باید برطرف شود.

وی افزود: در داخل نیازمند همبستگی در سیاست‌گذاری‌ها هستیم تا چالش‌ها را پشت سر بگذاریم. لذا سرمایه‌گذاری کشورهای حوزه خلیج فارس نیز یک تهدید است و هم یک فرصت، در همین راستا باید تکنولوژی را ارتقاء داده و افق خود را بر روی تولید فولادهای خاص متمرکز کنیم. البته در این میان ادغام یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه است و باید به دور از تعصب انجام شود.

مدیرعامل ذوبآهن اصفهان، گفت: طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی که از سوی دولت مطرح شد، قابل تحقق است و ذوب‌آهن اصفهان آمادگی خود را در این خصوص نیز اعلام کرده است. در این زمینه با تشکیل اتاق فکر و به دور از بوروکراسی‌ها می توان این رسالت مهم را به سرانجام رساند.

یزدی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان تولیدکننده مقاطع ساختمانی استاندارد در کشور است، اما متاسفانه هنوز هم محصولات ساختمانی غیراستاندارد در کشور تولید می‌شود و لذا نیاز است مسئولان برای این مشکل که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.