چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی برگزار خواهد شد
27 تیر 1402 - 15:41
شناسه : 35054
به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی از برگزاری رویداد ملی فناوری اطلاعات به همت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و پارک علم و فناوری خراسان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، یوسف یوسفی در خصوص برگزاری رویداد بیان کرد: پس از مصوبه‌ شورای سیاست‌گذاری پردیس در بهمن ماه پارسال، استارت رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی زده شد و اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفت که اولین آن‌ها برگزاری استارت‌آپ معدنی با حضور ۸۵ شرکت‌کننده در اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهر خواف با هدف تبیین نقش فناوری در صنایع معدنی برای نخبگان محلی بود.

وی افزود: برای ایجاد ارتباط موثر و رسیدن به ادبیات مشترک و آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با نیازهای بخش صنعت و همچنین شناخت توانمندهای شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مدیران صنایع، اقدام به ثبت نام شرکت‌ها برای تورهای فناوری منطقه سنگان کردیم. خوشبختانه این موضوع با استقبال بسیار خوب شرکت‌ها مواجه شد و ۱۷۵ مدیر یا کارشناس دانشی شرکت‌های دانش‌بنیان برای بازدید ثبت نام کردند.

رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی ادامه داد: در سه تور فناوری، ۴۳ مدیر یا کارشناس شرکت‌ها از صنایع بازدید به‌ عمل آوردند. برای سایر ثبت‌ نام کنندگان که امکان بازدید به دلیل محدودیت‌های زمان وجود نداشت، پیش رویدادی در کارخانه نوآوری مشهد با ۶۰ شرکت فناور و حضور بیش از ۱۰۰ نفر در آن برگزار شد.

یوسفی در ارتباط با برگزاری رویداد پیش رو، خاطرنشان کرد: از نتیجه این بازدیدها، تورها و استارت‌آپ، در نهایت یک سری محورهای نیاز صنایع  و ۹ نیاز خاص و مشخص، استخراج و در سایت رویداد و پردیس منتشر شد. پس از مهلت تعیین شده، ۵۰ پیشنهاد (پروپوزال) برای نیازهای مطرح شده در دبیرخانه واصل شد.

وی مطرح کرد: در رویداد پایانی که روز شنبه ۳۱ تیر ماه برگزار می‌شود، ۱۰ پروپوزال را با توجه به محورهای رویداد و اعلام آمادگی توسط خود منتشرکنندگان، از ساعت ۱۳ به صورت ارائه شفاهی خواهیم داشت و الباقی در جلسات بی تو بی ارائه خواهد شد.

رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی یادآور شد: امیدواریم نتیجه تلاش ۶ ماهه همکاران در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و پارک علم و فناوری خراسان، منجر به گشایش باب جدیدی در حوزه ورود فناوری در صنایع معدنی استان و کشور شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.