پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
رویکرد ایمپاسکو در زمینه گردشگری معدنی بسیار هوشمندانه است
09 اسفند 1399 - 17:48
شناسه : 8008
رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی: محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، ضمن اشاره به عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران پیرامون ژئوتوریسم معدنی، اظهار داشت: ظرفیت صنعت گردشگری کشور در زمینه عرف و استاندارد جهانی، مغفول مانده است اما با این حال، ایمپاسکو رویکرد هوشمندانه‌ای در قبال گردشگری معدنی به کار گرفته است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در حاشیه این بازدید، ابتدا رضا دستجردی عضو هیات‌مدیره و مسئول کمیته گردشگری معدنی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به تشریح ظرفیت و کارکرد موثر گردشگری معدنی کشور از جمله ارتقای سطح ‌دانش و درک عمومی از معدن‌کاری و مشکلات فعالان این حرفه، ایجاد و استمرار اشتغال بعد از اتمام ذخایر معدنی و زیباسازی معادن متروکه پرداخت.

در ادامه ولی تیموری معاون گردشگری در خصوص سیاست‌ها، برنامه‌ها و حمایت‌های دولت در خصوص مراحل اقدام و صدور پروانه بهره‌برداری گردشگری معدن انگوران به عنوان اولین تجربه رسمی در بخش معدن، توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این بازدید محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس، ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های فراکسیون مربوطه در خصوص اقدامات قانونی در راستای حمایت از همه فعالان جهت بهره‌گیری کشور از فرصت‌های بی‌نظیر در کنار منابع عظیم خدادادی پرداخت و گفت: ظرفیت صنعت گردشگری کشور در عرف و استاندارد جهانی مغفول مانده است.

بنابراین رویکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تحقق این مقوله و پیشتازی مجتمع بزرگ سرب و روی انگوران زنجان در این راستا، بسیار ارزشمند و هوشمندانه است. گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ پنجم تا هشتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.