چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رکوردشکنی فولاد اسفراین در تولید و فروش
09 خرداد 1400 - 9:45
شناسه : 13041
مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین خبر داد؛ مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: این واحد صنعتی با تولید ۱۲ هزار و ۱۲ تن و فروش ۹ هزار و ۱۲ تنی محصولات فولادی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ رکورد تولید و فروش ماهیانه خود را از ابتدای تاسیس تاکنون شکست.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی ملک مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در نشست خبری، اظهار داشت: از مهم‌ترین دستاوردهای سه ماه گذشته مجتمع می‌توان به رکورد ۱۰ هزار و ۲۲۱ تنی تولید در اسفند ماه ۱۳۹۹، افتتاح پروژه ریخته‌گیری پیوسته (ccm) طرح توسه مجتمع فولاد پس از ۱۵ سال انتظار در فروردین ماه ۱۴۰۰، رکوردزنی ۱۲ هزار و ۱۲ تنی تولید و فروش ماهیانه در اردیبهشت ماه اشاره کرد.

وی افزود: برای نخستین بار میزان فروش ماهیانه محصولات تولیدی این مجتمع صنعتی به  ۹ هزار و ۱۲ تن در اردیبهشت ماه رسید و در فروش نیز رکورد این واحد صنعتی شکسته شد.

مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با بیان اینکه افزایش تولید در مجتمع فولاد بهبود تعامل و عمل به تعهدات این مجتمع نسبت به تامین شمش و مواداولیه برای لوله گستر اسفراین را به دنبال داشته است، گفت: طی دو ماهه نخست سال جاری با افزایش ۶۵ درصدی تحویل سفارشات شرکت لوله گستر اسفراین به عنوان یک شرکت مهم و شریک راهبردی برای مجتمع صنعتی محقق شده است که این‌ میزان برای ماه‌های آینده به ۲ تا ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

ملک از کاهش ۵۰ درصدی ضایعات محصولات تولیدی نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد و بیان کرد: میزان ضایعات محصولات از نیم درصد در سال گذشته به ۰٫۲۶ درصد در اردبیهشت ماه سال جاری رسیده است. البته میزان فروش محصولات تولیدی مجتمع نیز طی پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹،  ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره  به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن سفارش  معوق این مجتمع از سال‌های گذشته، ادامه داد: در دو ماهه گذشته صرفا پنج هزار تن از این سفارشات معوقه، تولید و به مشتریان تحویل داده شده است.

مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در پایان از راه‌اندازی سامانه برنامه‌ریزی منابع انسانی (ای آر پی) و تشکیل بانک اطلاعاتی مراحل تولید محصولات این مجتمع صنعتی خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام سبب کاهش ضایعات، افزایش کیفیت و رضایت مشتریان خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.