جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
رکوردشکنی قطب تولید فولاد شرق کشور در سال رشد تولید
22 خرداد 1402 - 14:11
شناسه : 34345
مجتمع فولاد خراسان در اردیبهشت‌ ماه 1402، عملکرد درخشانی را هم در حوزه تولید و هم در حوزه فروش به ثبت رساند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، طهمورث جوانبخت، مدیرعامل شرکت فولاد خراسان در این خصوص بیان کرد: درآمد فروش محصولات فولاد خراسان در اردیبهشت امسال، به یک هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۸۷ درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد. این رقم در مقایسه با اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه رشد مستمر تولید، لازمه‌ مهار تورم به‌ صورت ساختاری است، افزود: علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه تامین پایدار انرژی وجود دارد، فولاد خراسان با تمام توان برنامه افزایش تولید را دنبال می‌کند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان مطرح کرد: تولید محصولات فولادی (میلگرد) در فولاد خراسان طی اردیبهشت ماه امسال، به ۵۷ هزار و ۶۷۸ تن رسید که رشد ۲۴ درصدی را نسبت به ماه پیش نشان می‌دهد. همچنین در اردیبهشت ماه امسال، تولید محصولات فولادی در این مجتمع ۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

جوانبخت با ارائه جزئیات رشد تولید در این شرکت، خاطرنشان کرد: تولید آهن اسفنجی در فولاد خراسان در اردیبهشت ماه، به ۱۴۰ هزار و ۹۳۳ تن رسید که رشد ۲۵ درصدی نسبت به فروردین ماه سال جاری و رشد ۴ درصدی نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی در پایان همچنین از رشد تولید گندله در این شرکت خبر داد و‌ یادآور شد: کارکنان فولاد خراسان در اردیبهشت ماه امسال، موفق به تولید ۲۰۸ هزار و ۹۵۶ تن گندله شدند که رشد ۵۷ درصدی را نسبت به فروردین‌ ماه نشان می‌دهد. تولید گندله این شرکت در اردیبهشت ماه امسال، ۱.۴ درصد بیش از مدت مشابه سال پیش بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.