پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
رکوردشکنی مجتمع فولاد خراسان در حوزه تامین
08 مرداد 1402 - 15:55
شناسه : 35241
در پایان تیر ماه 1401 تحقق یافت؛ نخستین ماه تابستان 1402 با یک‌ رکوردشکنی دیگر در شرکت مجتمع فولاد خراسان به پایان رسید و با تلاش کارکنان معاونت خرید، رکورد تامین و حمل مواد اولیه‌ واحد گندله‌سازی پس از دو سال شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت مجتمع فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدرضا شفیعیان، معاون خرید مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته و تلاش کارکنان واحدهای مختلف به ویژه همکاران معاونت خرید، رکورد ماهانه تامین مواد اولیه و خوراک گندله‌سازی ۲۸ هزار و ۴۸۵ تن ارتقا یافت.

وی افزود: در تیر ماه امسال، رکورد ماهانه‌ حمل کنسانتره‌ سنگ‌آهن به داخل سایت مجتمع از ۲۶۷ هزار و ۲۳۲ تن که مربوط به اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بوده، به رقم ۲۹۶ هزار و ۳۱۷ تن رسید.

معاون خرید شرکت مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه تامین به موقع مواد اولیه، از جمله تامین کنسانتره که نخستین حلقه‌ زنجیره تولید در فولاد خراسان است، در استمرار و ‌رشد تولید نقش اساسی و تعیین کننده دارد، از حمایت‌های مدیرعامل شرکت و تمام همکاران در حوزه‌های مرتبط، اعم از لجستیک، تامین مواد اولیه، بهره‌برداری، انتظامات و نیز پیمانکاران حمل و تخلیه کنسانتره قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.