سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت ×
رییس قوه قضاییه از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد
14 اسفند 1399 - 11:40
شناسه : 8398
رییس قوه قضاییه در ابتدای سفر خود به استان آذربایجان‌غربی، از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تعجیل در راه‌اندازی این مجتمع تولیدی، اظهار داشت: از آن جایی که ۸۵ درصد تجهیزات تولیدی این مجتمع راه‌اندازی شده است، بنابراین باید همه مسئولان و دست‌اندرکاران برای تداوم تولید این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به کار بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغال‌زایی مجتمع فولاد ارومیه، افزود: طبق گفته سرمایه‌گذار، این واحد تولیدی ظرفیت اشتغال‌زایی برای سه هزار نفر فراهم کرده است. بر همین مبنا، با توجه به نیاز مبرم کشور به تمهید امکانات برای جهش تولید، ضروری است هرچه سریع‌تر با بهره‌گیری از نیروهای انسانی موجود در استان، نسبت به راه‌اندازی این مجتمع، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه ضمن استماع سخنان سرمایه‌گذار مجتمع فولاد ارومیه، نماینده بانک و استاندار آذربایجان غربی، برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، ضرب‌الاجل دو ماهه تعیین کرد و گفت: بر مبنای قوانین موجود و دستورالعمل‌های صادره، باید هر چه سریع‌تر مسائل ما بین سرمایه‌گذار مجتمع فولاد ارومیه و بانک تسهیلات‌دهنده مرتفع شود؛ به طوری که این واحد صنعتی، ظرف دو ماه در مدار تولید و اشتغال قرار گیرد.

رییسی تصریح کرد: در مسیر رفع مشکلات مجتمع فولاد ارومیه، دستگاه قضایی و دادگستری آذربایجان غربی، نهایت مساعدت را به عمل خواهند آورد و رییس دادگستری استان نیز در جلسات شورای اقتصاد مقاومتی، موضوع راه‌اندازی این مجتمع تولیدی را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز همه دستگاه‌ها برای تحقق جهش تولید، خاطرنشان کرد: امکانات فراهم آمده در مجتمع فولاد ارومیه، یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و هیچ‌گونه تاخیری در راه‌اندازی این واحد تولیدی جایز نیست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.