چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ساخت بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی فروآلیاژ جنوب کشور در لامرد
05 بهمن 1401 - 17:02
شناسه : 33112
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دیدار با گروه سرمایه‌گذاری خارجی از پیگیری و برنامه‌ریزی جهت اجرای پروژه بزرگ مجتمع فروآلیاژ به‌ عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی فروآلیاژ جنوب کشور در منطقه ویژه اقتصادی انرژی لامرد با ظرفیت اشتغال‌زایی برای دو هزار و 800 نفر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، محسن ربانی‌زاده در جلسه بررسی و امکان‌سنجی راه‌اندازی مجموعه صنعتی فروآلیاژ که با حضور هیئت سرمایه‌گذاری از کشورهای حوزه خلیج‌فارس در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر لامرد، قطب انرژی و صنعتی جنوب کشور است و به سبب شاخصه‌هایی همچون نزدیکی به دریا و شرایط اقلیمی مطلوب، بهترین نقطه برای‌ سرمایه‌گذاری به‌ شمار می‌آید.

وی در همین راستا اضافه کرد: استقرار مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان‌های جنوب استان در راستای تحقق سیاست اقتصاد دریامحور، راهکاری اساسی برای تقویت بنیه صنعتی کشور و رونق تولید و رفع معضل بیکاری به شمار می‌آید که در وضعیت کنونی کشور، منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس با تکیه بر دانش فنی و مهندسی دست اندرکاران و حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی توانسته منطقه‌ای ویژه را در ریل توسعه قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اینکه باید عرصه و گستره لازم برای ورود سرمایه‌گذاران را به استان مهیا کنیم، تصریح کرد: تولید توام با سرمایه‌گذاری راهکاری اساسی در برون‌رفت از رکود تورمی است. بنابراین نیاز امروز بخش اقتصاد سوق دادن سرمایه‌گذاری‌ها به سمت سرمایه‌گذاری‌های تولیدی و اشتغال‌زا با بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه ژئوپلیتیکی است.

در پایان معاون استاندار یادآور شد: حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال‌زایی پایدار و رشد اقتصادی استان ضرورت دارد و با اجرای این پروژه که صرفه‌جویی ارزی فراوانی برای کشور در پی دارد، دو هزار و ۸۰۰ مورد اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.