چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ساخت درمانگاه تخصصی توسط شرکت صنعت فولاد شادگان
06 تیر 1402 - 12:35
شناسه : 34617
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد؛ مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: پروژه درمانگاه تخصصی در شهرستان شادگان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال اجراست.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنعت فولاد شادگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، رامین حکیمی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، بیان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان، این شرکت اقدام به تجهیز درمانگاه تخصصی در این شهرستان جهت درمان، رفاه و آسایش مردم شادگان کرده است. این درمانگاه به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

وی تصریح کرد: درمانگاه در حال ساخت شهرستان شادگان به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای دو هزار متر مربع است. همچنین در پنج طبقه و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال احداث است.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان عنوان کرد: در قالب کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ قلم کالا بین نیازمندان و اقشار محروم شهرستان شادگان توزيع می‌شود.

حکیمی با اشاره به برگزاری دوره‌‎های آموزشی به صورت حضوری در فصل تابستان، خاطرنشان کرد: جهت پیشبرد اهداف فرهنگی فرزندان کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان و با همکاری کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان، دوره‌های آموزشی در فصل تابستان به صورت رایگان در حال برگزاری است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.