جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
سایت گهرزمین به ایستگاه شانتینگ یارد گل‌گهر متصل می‌شود
19 بهمن 1401 - 14:37
شناسه : 33365
مدیر واحد خطوط ریلی شرکت سنگ آهن گهرزمین، زمان اتمام پروژه اتصال خط ریلی به ایستگاه شانتینگ یارد گل گهر را پایان سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت سنگ آهن گهرزمین
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، محمد مستوفی زمان اتمام پروژه اتصال خط ریلی به ایستگاه شانتینگ یارد گل گهر را پایان سال ۱۴۰۲ دانست.

وی همچنین از حمایت‌های همه‌جانبه مدیر مجتمع و معاون بهره‌برداری شرکت سنگ آهن گهرزمین در راستای انجام این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

با توجه به همت و اراده این شرکت در خصوص انجام امور حمل‌ونقل مواد معدنی از طریق حمل ریلی و با اهتمام به تعهد شرکت توسعه عمران گل‌گهر مبنی بر اجرای ۱۰ + ۳۰۰ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر مورد نیاز و رفع معارضات، این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

در راستای اجرای این طرح، انتقال دکل‌های ۲۳۰ کیلوولت از بزرگ‌ترین عملیات‌های اجرایی در منطقه است که با پیگیری مدیریت واحد خطوط ریلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اجرای این مهم با خاموشی چهار روزه که در نوع خود بی‌نظیر است، صورت پذیرفت.

انجام عملیات‌های تجهیز کارگاه در محدوده سایت شرگت سنگ آهن گهرزمین به متراژ حدود ۱۰ هزار متر، نقشه‌برداری و کنترل محل پایه برج‌ها به تعداد پنج برج و طول حدود ۲.۱ کیلومتر، جاده‌سازی و احداث مسیرهای دسترسی مسیر خط، حفاری فونداسیون برج‌های پروژه شامل پتج فونداسیون، آرماتوربندی و نصب شابلون وانکربولت شامل پنج برج، بتن‌ریزی اصلی فونداسیون‌ها و بتن‌ریزی پداستال برج‌ها شامل پنج برج، تهیه، تولید، حمل و تخلیه کلیه تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه شامل پنج دستگاه برج ، سیم‌های هادی و فیبر نوری، یراق‌آلات و مقره‌ها، نصب برج‌ها شامل پنج برج ( سه دستگاه برج‌آویزی و دو دستگاه برج کششی) و عملیات سیم‌کشی مسیر پروژه از برج شماره ۵۴ موجود تا برج شماره ۶۳ موجود، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر به عنوان مجری، شرکت مشانیک به عنوان دستگاه نظارت و شرکت فراگستر بیستون به عنوان پیمانکار تهیه تجهیزات و اجرای واریانت خط مذکور، در کوتاه‌ترین زمان پس از اخذ مجوز خاموشی، اقدامات مورد نیاز را به منظور تکمیل عملیات اجرای نصب برج و سیم‌کشی در سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری انجام دادند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.