چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سبزپوشی تابلوی معاملات بورس
06 اردیبهشت 1401 - 14:26
شناسه : 27046
روند حرکت بازار سرمایه امروز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1401، صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۵ هزار واحد افزایش پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۵ هزار و ۵۲۶ واحد صعود، تا رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد افزایش یافت و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز، با رشد چهار هزار و ۷۹۶ واحدی به رقم ۴۱۰ هزار و ۳۱۰ واحد رسید. در این بازار ۶۳۴ هزار معامله به ارزش ۶۴ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

«صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین»، «پالایش نفت اصفهان»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «پتروشیمی نوری» و «پالایش نفت بندرعباس» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۷۶ واحد افزایش در رقم ۲۰ هزار و ۹۰۲ واحد ایستاد. در این بازار ۳۴۱ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

«پلیمر آریاساسول» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «پتروشیمی زاگرس»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین»، «پویا زرکان آبدره»، «سنگ‌آهن گهرزمین» و «پتروشیمی تندگویان» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس ایران گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.