سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
«ستاره ملی»، روی سینه روابط‌عمومی «فملی»
28 اردیبهشت 1401 - 11:05
شناسه : 27928
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، عنوان ستاره ملی روابط‌عمومی را از آن خود کرد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آیین گرامیداشت و جشن روز روابط‌عمومی سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، در مرکز همایش‌های صداوسیما، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، ازجمله باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، با رویکرد روابط‌عمومی دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار شد.

جایزه و تندیس «ستاره ملی» به محمد قراخانلو مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد. در راستای قدردانی از فعالان اثرگذار در حوزه روابط‌عمومی و پس از بررسی و داوری، از مدیران ارشد حامی روابط‌عمومی و رسانه با عنوان «ستاره ارتباطی» تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر، خطاب به مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس آمده است: حرکت رو به تکامل و تعالی روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط‌عمومی‌هایی است که چون ستاره‌ای درخشان درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط‌عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند.

گفتنی است، همچنین در این مراسم از مدیران روابط‌عمومی مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون تقدیر و پیام رییس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) نیز قرائت شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.