چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌انسانی رمز موفقیت یک سازمان است
10 آذر 1400 - 10:36
شناسه : 21190
صبح روز سه‌شنبه 9 آذرماه در اولین جلسه کمیته عالی سرمایه‌های انسانی که با تدبیر مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به منظور بررسی جامع مسائل و چالش‌های عمده کارکنان ایجاد شده است، برخی از مهمترین نیازها و دغدغه های پرسنل مورد تحلیل قرار گرفته و برای رفع آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع نگاه ویژه و راهبردی به سرمایه‌های انسانی و اولویت‌بندی و پیگیری مطالبات به حق کارکنان را از مهمترین وظایف این کمیته برشمرد و اظهار داشت: امروزه سرمایه‌های انسانی توسعه‌یافته رمز موفقیت سازمان‌های پیشرو است.

وی در پایان ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بر اتمام و اجرای هرچه سریع‌تر این طرح تاکید داشته و دستور دادند تا زمان دریافت مجوز طرح و اجرای رسمی آن در شرکت، حقوق و مزایای کلیه کارکنان معادل اجرای طرح محاسبه و به صورت علی‌الحساب از حقوق دی‌ماه، جاری شده و پرداخت شود. همچنین محاسبه و تطبیق طرح طبقه‌بندی فعلی مشارکت آپکو و نیز بازنگری و اصلاح نظام‌کارانه بر اساس کارانه پرداختی مجتمع و اجرای آن‌ها در حقوق آذرماه از اهم مصوبات این کمیته خواهد بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.