چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری۲۰۰ هزار میلیارد تومانی معادن در کرمان
22 خرداد 1400 - 11:01
شناسه : 13585
استاندار کرمان خبر داد؛ استاندار کرمان در نشست علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه این استان گفت: با همکاری شرکت‌های بزرگی همچون ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر و سنگ‌آهن گهرزمین شاهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان خواهیم بود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی زینی‌وند استاندار کرمان در این نشست، اظهار داشت: طی سه سفری که تاکنون وزیر صنعت، معدن و تجارت به کرمان داشته است، ضمن  اتخاذ تصمیمات راهبردی در کنار همکاری شرکت‌های بزرگ مانند ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل‌گهر و سنگ‌آهن گهرزمین، به‌زودی شاهد ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ به‌صورت عادلانه و لحاظ کردن توازن در استان کرمان به‌عنوان استراتژی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

استاندار کرمان گفت: در راستای حفظ بخشی از استراتژی استان کرمان، طرح توازن توسعه را تایید و تصویب کرده‌ایم.

زینی‌وند با اشاره به تولید یک‌هزارمگاوات تولید برق در استان کرمان توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، بیان کرد: تاثیرگذاری وزیر صنعت، معدن و تجارت در پروژه‌های انتقال آب به استان کرمان در دوران استانداری تا امروز مشهود است و در اوج بی‌پولی دولت توانستیم، ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تنش آبی مصوبه دریافت کنیم تا بتوانیم با همکاری شرکت‌ها از خلیج فارس به کرمان آب برسانیم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه مدیران معادن جوان‌تر شدند و شاهد حضور وزیر لایق، کاردان و باتجربه در وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت‌های زیربنایی استان کرمان با کمک وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی‌های صورت گیرد تا کرمان در کشور پیشرو باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.